nedeľa, januára 04, 2015

Novoročný návrat? Áno!

Presne takto sa tvárim pri písaní tohto pseudočlánku...
ehm... gomenai!
Ehm... až sa hanbím ozvať sa po takej dlhej dobe, čo som vyslovene ani nepípla. Nieto že na blogu, ale neozývala som sa ani na FB a Goodreads nezapla, odkedy sa začala škola. Nechcem zo seba robiť trpiteľa, ktorý nemal na knihy a blogovanie čas, pretože je to bullshit najvyššieho kalibru. Jednoducho som nemala chuť čítať, pretože som prišla na vysokú školu, objavila novú komunitu ľudí a zamilovala sa do nového mesta i života tam. Nejako čas na knihy neostal a ani som si ho nechcela nájsť. Ale keďže knihy milujem, bolo viac-menej jasné, že pôjde len o prechodné obdobie a pomaly začínam čítať opäť a doháňam resty.

Takže v prvom rade vám všetkým chcem zaželať šťastný nový rok! Nech sa vám v živote darí a podarí dosiahnuť čo najviac vašich snov. Pre mňa za mňa nech je to aj oživenie nejakého sexy knižného hrdinu!

Po druhé – ako som spomínala, potrebujem dohnať resty, ktoré mám pri vydavateľstvách, takže budete môcť čakať recenzie na už trochu staršie tituly. Ale prečo si čosi nepripomenúť, hejže? A potom sa budem hlavne venovať tomu, čo ma čítať baví, keďže dobehnem všetko zameškané. Dúfam! Najprv, samozrejme, skúšky. Keďže som bola šikovnica, na január mi ostali len dve, nanešťastie tie najťažšie. Tak držte palce!

A v nekonečnom rade chystám niekoľko súťaží, pretože mi niektoré knižky zaberajú miesto na poličke a myslím si, že niekomu môžu ešte urobiť radosť, takže – načo ich zbytočne držať u mňa doma!

Viem, že takýto krátky výkrik do tmy ako ospravedlnenie za môj veľmi dlhý blogový spánok nestačí, ale aspoň menšie vysvetlenie mojej neprítomnosti. Verím, že sa opäť čochvíľa rozbehnem a budem pridávať články jedna radosť.


Držím všetkým palce v škole so skúškami, opravovaním známok a zvyšku v práci. Majte sa krásne!

3 komentáre:

  1. To je normálne :D Tiež mávam štrajky a potom sa hanbím písať, tak zase nepíšem :D Vždy sa to dá pomaličky dohnať:)
    Tak všetko dobré do nového roku :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak už se těšíme na články jedna radost. :D Tobě taky vše nej do nového roku, ať se daří jak ve škole tak i mimo ni. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Čudovala som sa inak, kde si zmizla na tak dlho :D

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)