nedeľa, decembra 15, 2013

Narodeninovo-vianočno-novoročná súťaž

Nebudem to naťahovať. Pokiaľ máte viac ako 13 rokov (ak nemáte, môžte sa zúčastniť len so súhlasom rodičov), žijete na SLOVENSKU (alebo i v Čechách, ale máte doručovaciu adresu slovenskú - niekoho na SVK, komu by som mohla knihy poslať) a chuť potrápiť trochu svoje mozgové závity, neváhajte sa zapojte sa!

Súťažíme od: 15. decembra 2013
Súťažíme do:  5. januára 2014

VÝHERCOVIA:
1. balíček - jaroslava fikarova
2. balíček - Skiba
3. balíček - Andrea25
4. balíček - Nataša Bôžiková

KNIŽNÉ BALÍČKY:
1.      Lola a kluk od vedle + Amy & Roger: Na cestě
2.      Nemám žiadne meno + Dcéra dymu a kosti
3.      Osud + Viróza
4.      Kam zmizla Aljaška + Moje sladké šestnáste storočie

CENY DO SÚŤAŽE VENOVALI:
-          vydavateľstvo SLOVART
-          spoločnosť ALBATROS MEDIA
-          moja maličkosť
-          veľké ďakujem všetkým, ktorí boli ochotní venovať tieto ceny =)

AKO SA ZAPOJIŤ DO SÚŤAŽE:
1. TAJNIČKA – o prvý a druhý knižný balíček si zasúťažíte tak, že vyplníte tajničku, ktorú som pre vás pripravila. Bohužiaľ... nejaký neznámy škriatok mi poprehadzoval jednotlivé otázky. Inak povedané – všetky písmenká, ktoré budú vo výsledku tajničky, sú farebne vyznačené, ale sú v zlom poradí. Ak zapojíte mozgové závity, určite sa vám veľmi ľahko podarí usporiadať písmenká do správneho poradia. Z 15 odpovedí musíte mať správne minimálne 10 + výsledok tajničky a ste v hre! 

pomôcky: všetky otázky sa týkajú kníh, ktoré vydalo vydavateľstvo Slovart, spoločnosť Albatros Media alebo mňa a môjho blogu

2.  KTO SOM, ČO SOM – takže... o tretí balíček si zasúťažíte nasledovne... nie je to nič ťažké. Pripravila som si pre vás 5 opisov a 5 tvárí, ku ktorým budete mať priradiť meno postavy a názov série/knihy, z ktorej vyliezli. Pri opisoch je to jednoduché – na základe opisu, charakteristiky a naznačenými vlastnosťami a zaujímavosťami o vedľajších postavách, by ste sa mali dopracovať k menu postavy. Pri tvárach som zvolila hercov/herečky/obálky, ktoré tieto postavy zosobnili. Správne musíte mať aspoň 8 mien.

pomôcky: fotky - veľmi sexy poloupír, drozdajka, má zálusk na Aleca, kamarát poloboha, ehm... fakt musím? moja obľúbená séria...

opisy - 2x slovart, 2x albatros media, 1x moja osobná voľba súvisí s obľúbenou sériou

3. KEDY SOM SA NARODIL – môj blog je neskutočný narcis a je veľmi, veľmi zvedavý, či prídete nato, kedy sa to vlastne „narodil“ – tu súťažíme o štvrtý a zároveň posledný balíček. Poradím vám, ako sa dopracujete k tomuto dátumu: recenzia na druhú časť veľmi pofidérnej upírskej série (tetovaniaaaaaa), vianočný čas, bitch učiteľka závidiaca žiačke. Snáď som poradila dostatočne!

Veľa šťastia pri súťažení!


Kliknutím na tajničku i otázky sa obrázky zväčšia. V názve TAJNIČKA je prelinknutie na formulár, ktorý treba vyplniť, ak sa chcete zúčastniť.

Obrázky/Fotky:
Pre zväčšenie kliknite :)
Opisy:

1. Mám dvoch ockov a milujem módu. Myslím si, že život je príliš krátky nato, aby sme boli každý deň tým istým človekom – preto obľubujem kostýmy. Chodím s rockerom a dúfam, že už nikdy neuvidím svojich bývalých susedov. Teda... dúfala som. Vrátili sa. 

2. Strávil som nejaký ten čas vo väzení a obľubujem triky s mincami. Veľmi ma baví učiť sa stále nové a nové. Z väzenia ma prepustili o nejaký ten čas skôr, pretože mi zomrela manželka. Bohužiaľ. Veľmi som ju ľúbil. Cudzinec mi ponúkol prácu a ja som ju nakoniec prijal. To som ale nevedel, že sa ocitnem uprostred vojny bohov. 

3. Mám dosť bizarnú záľubu... pamätám si posledné slová svetových osobností. Je to ale koníček ako každý iný. V škole som nebol ktovieako spokojný, tak som presvedčil rodičov, aby ma pustili na internát mimo mesta. Okrem spolubývajúceho, ktorý memoruje nekonečné abecedné zoznamy, som spoznal i dievča, ktoré má meno štátu. Tak čo, vyvedieme nejaký žartík? 


4. Dozvedela som sa, že som omegou. Ide o veľmi vzácneho vlkolaka, ktorý upokojuje dominantných vlkov a zároveň si dokáže postaviť vlastnú hlavu. Spomedzi skupiny idiotov ma zachránil syn najvyššieho vodcu vlkov v severnej Amerike. Zamilovala som sa doňho. Stále si nie som istá sama sebou, ale zlepšuje sa to.


5. V mojom svete je láska považovaná za chorobu. Moja mama sa kvôli nej zbláznila a veľmi dlho som verila, že spoločnosť má pravdu. Potom som ale stretla kohosi nevyliečeného, ktorý bol šťastný a ukázal mi nový svet. Nevedela som si vybrať – nechať sa vyliečiť, alebo bojovať? Láska možno nie je choroba, je príliš krásna.


 Tak... to je - myslím si - všetko. Dúfam, že sa budete baviť rovnako pri vypĺňaní, ako som sa ja bavila pri vytváraní. Držím vám všetkým palce! :)

Nakoniec ešte jedno veľké ďakujem vydavateľstvu SLOVART a spoločnosti ALBATROS MEDIA za poskytnutie cien do súťaže! :)

1 komentár:

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)