pondelok, októbra 14, 2013

Liebster Award Tag aka nejaké kecy zase o mne


Munkiki z blogu U dvou lumpů ma prihlásila do Liebster Blog Award tagu. Ide trochu mimo mňa, pretože všetky – povedzme zaujímavosti – sa o mne môžete dozvedieť v podstránke Kto som, čo som? No pokúsim sa niečo vymyslieť. Bohužiaľ, kvôli nedostatku času nemôžem vymýšľať nové otázky a ani nominovať nové blogy, takže keď si kliknete SEM, presmeruje vás to na blog Munkiki, kde nájdete všetky informácie, ak by ste sa chceli zapojiť.

10 vecí o mne:
Som narodená v znamení Panny.

Mojím obľúbeným číslom je 13, pretože si myslím, že je nedocenené a zbytočne očierňované.

Ak sa mi podarí zmaturovať na čisté jednotky, z haluze si chcem prefarbiť vlasy na modro, tak uvidzimo...

Chcem tetovanie.

Som zamilovaná do cyklistiky a nie, nemôže zato len náš Peťo Sagan.

Mojím obľúbeným slovenským vydavateľstvom je Slovart.

Milujem výpredaje kníh a považujem sama seba za čuchaholika aka človeka, čo večne čuchá k stránkam kníh už len kvôli ich vôni.

Som veľmi ambiciózna.

Mojím názorom je, že pokiaľ si človek verí a je si absolútne istý svojím úspechom, vesmír mu to vráti len v tom najlepšom.

 Môj brat si o mne myslí, že som kariéristka, ktorá sa nikdy nevydá. Ehm...

Moje odpovede:
Ktorú knižnú postavu by si chcel/a stretnúť?
Tylera Hamiltona. Viem, že ide o skutočného človeka, bývalého profesionálneho cyklistu, ale vzhľadom k tomu, že napísal o svojom živote knihu, to beriem ako celkom dobrý spôsob podvodu pri odpovedi na túto otázku O=). Ale inak nechcem stretnúť žiadnu knižnú postavu. Keď si to tak vezmete, možno ľudí zo stránok kníh stretávate bežne, len sa inak volajú.

Páčia sa ti filmové spracovania kníh?
Hm... už je to nejaký ten piatok, odkedy beriem knihu a film ako úplne samostatné jednotky. Treba si uvedomiť, že ide o čosi úplne odlišné. Áno, možno nájdeme spoločné postavy, myšlienku a hrubý náčrt deja, ale oboje je obmedzené. Vo všeobecnosti však radšej vyhľadávam filmy, ktoré majú originálny scenár. Vyhnem sa tak prípadnému smútku, že to nevyšlo tak, ako som si predstavovala.

Ktorá kniha ťa najviac dojala?
Ťažká otázka, ja revem aj pri rozprávkach. Ale naposledy som uronila slzičku pri Tajných pretekoch či pri Kto chytá v žite.

Kedy najradšej čítaš?
Keď mám čas a nestresujem kvôli škole. Čiže... v poslednej dobe takmer nikdy. Ale inak večer v polohe ležmo.

Aká kniha ťa nebavila až tak, že si ju nedokázal/a dočítať?
Unremembered od Jessicy Brody. Tá kniha bola strašná. Nelogická. Nudná. Hlavná hrdinka bola blbá a divná. Alebo som divná ja? Hm...

Čítal/a si nejakú knihu už viac ako 3x? Aká to bola?
Haha, poslednú dobu nato nemám čas, takže nič také sa nekoná. Ale Denníky slečny Mirandy Cheeverovej si ma užili snáď i viackrát.

V akom jazyku čítaš najradšej?
Neviem. Záleží to od nálady a psychického rozpoloženia. Sú dni, keď slovenčinu nemôžem ani cítiť a siaham po anglickom originále. Ale zároveň si užívam i čítanie v češtine. Milujem český jazyk, je omnoho pružnejší ako ten náš.

Akú najčudnejšiu knihu si už prečítal/a?
Najčudnejšiu? Asi Bad Taste in Boys, ale tá bola asi aj najnechutnejšia. Super deň pre ňu! Získala rovno dva tituly! Jéj!

Akú knihu by si si nikdy nechcel/a prečítať?
Takú, ktorá by sa na mňa škaredo pozrela.

Akú knihu by si každému doporučil/a prečítať?

Akúkoľvek chce on. Nerada odporúčam knihy, príde mi to nefér a často som potom sklamaná, ak sa niekomu môj výber, moja srdcovka, nepáči. Ale tínedžerovi v depke by som určite strčila do rúk Kto chytá v žite a nepustila ho z izby, kým by si tú knihu vážne i neprečítal. Tá kniha... to som ja. To je každý v depkárskom období života do 20.

5 komentárov:

  1. To je mile ked si niekto mysli ze si karieristka 8D proste ides za tym, po com tuzis 8) o mne si uz babka myslela aj to, ze som lesba, lebo nemam chlapca 8D resp. ona si mysli ze nerandim 8D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ech, toto našťastie u nás doma ešte nepadlo :D Ale mohli by sa rozhodnúť - v jednu chvíľu mi vravia, nech si konečne nájdem frajera a potom, že som mladá nato, aby som mala frajera. Rodina je rodina... na hlavu postavená :D

      Odstrániť
  2. Modré vlasy?:D To by bolo zaujímavé!:D
    Inak vôňa kníh je úžasná a čuchaholik je zase super slovo.:D
    A s tými filmovými spracovaniami máš úplnú pravdu.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak to pôjde do modra, určite sem šupnem fotku! :D O každú crazy thing sa treba peliť so svetom :D

      Odstrániť
  3. Ja mám tiež rada čítanie v češtine a o tom revaní je to tak aj u mňa :D :D
    p.s. - aj ja som ťa nominovala :D

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)