utorok, septembra 03, 2013

Tour de Stormy aka týždenné okienko plné (ne)podstatných informácií #4

Začala nám škola. Fňuk...

Ale nie, až také hrozné to nie je! Som celkom spokojná s rozvrhom (len celkom, na 100% sa to nedá) a všeobecne v našej triede vládne pohodová predmaturitná atmosféra. Haha! Hej, je to oficiálne. Sme maturanti a ani jeden z nás si to zatiaľ poriadne neuvedomuje. O chvíľu nám začne horieť pod zadkom a vtedy sa to začne – to bude stresu a srandy a stresu a hystérie! Neviem či z toho byť nesvoja alebo nato radšej kašľať. Asi si zvolím to druhé, zbytočne sa trápiť 8 mesiacov dopredu. I keď niektoré prijímačky... ech, nebudem si kaziť deň!

Mám dnes totiž narodeniny. Oslavujem krásnych 18 a zároveň vstupujem do sveta dospelých. Ešte mi to stále tak bytostne nedošlo, že bože, Simona, už si stará koza (v našej triede som najstaršia, inak si tak vážne nepripadám) a mala by si byť zodpovedná a bla bla bla. A to mám pocit, že jediná vec, na ktorú sa všetci tešia, je, že im budem môcť kupovať chľast. Tse! Dobrých to mám spolužiakov, čo? :D

Btw, jazdím ako veľká pani! Fajn, až ako taká veľká pani nie... ale už sa pohnem bez väčších problémov do kopca, i keď stáť na križovatke mi vždy robí trochu problém. Nejako som to stále nevychytala s tou brzdou a spojkou, ale to sa zlepšíííí! Uvidíte! Dnes to do mňa takmer narafal kamión na križovatke, asi nečakal, že zastanem. No ale nech si nemyslí, že som neviem aký super vodič, keď mám na streche nápis autoškola. Už to je dôkaz, že mi to pôjde mizerne. No čo už. Pekne som si to takmer celé odjazdila v trojke a prešla toľkými zákrutami, že mám pomaly, ale isto, v paži. Fakt!

Momentálne čítam...
Takto, tú psychológiu som stále nedočítala, pretože odborná literatúra sa nedá zhltnúť za jeden večer a keď sa má z nej človek i niečo naučiť, tak mu to ide značne pomalšie. Niežeby som sa ju biflila od A po Z, ale je tam vysvetlených mnoho teórií apod. a nechcem, aby som im náhodou nerozumela. Čiže radšej pomalšie a nech z toho niečo mám, než o polroka plakať na testoch ZSV, že som to dokatovala...

Fantázia 2011 (Antológia fantastických poviedok) – môj veľmi dobrý kamarát E. ma veľmi rád podporil a keďže má zásadu, že knihy sa majú hlavne čítať, tak mi práve tento zborník poviedok požičal. Lebo viete – chcem ísť na scenáristiku. A tam je jednou z podmienok práve napísanie a poslanie 3 ľubovoľných poviedok do 5 (normo)strán. A keďže je E. kamarát, tak mi ju ochotne poslal a som mu zato neskonale vďačná! Za sebou mám zatiaľ tri poviedky. Jedna bola priemerná, jedna jednoducho divná a tá tretia perfektná a výnimočná a neskutočne inšpirujúca a... ok, už mlčím.

Jessica Darling: Sloppy Firsts (Megan McCafferty) – úvodný list som prečítala asi 100x a až teraz som sa tak nejako dokopala k tomu, aby som čítala ďalej. Som na začiatku. Zatiaľ vám veľmi vážne nemám čo povedať. Ale Jessica je zatrpknutá a sarkastická tínedžerka, z ktorej znudených komentárov srší tona srandy. Bude sa mi to páčiť.

Ja a cyklistika
Chcete vedieť koľko etáp som videla z USA ProChallenge? Jednu. Jednu jedinú. Poslednú, víťaznú pre nášho Petra Sagana, takže čert to vem – aspoň som si to užila, ako sa patrí. Dnes začína Tour of Alberta a krom prológu má 5 etáp. Teším sa! Koncom septembra nás čakajú majstrovstvá sveta a moje fanúšikovské srdce asi pukne od šťastia. Fňuk! Nemôžem tomu uveriť, ten čas tak rýchlo letí.

P.S.: Nič s tým fňuk vážne nemám, ale som oficiálne dospelá a cnie sa mi za detstvom. Aspoň už môžem ísť legálne na pivo, keď už nič viac. Yes!
 

16 komentárov:

  1. Ještě jednou gratuluji k 18. narozeninám! :) Jinak úplně chápu nadšení Tvých spolužáku, měl jsem to podobné. :D

    S tou scenáristikou držím palce, ať Ti to vyjde, to by mohlo být bezva. Já mám ještě necelé 3 týdny prázdnin, ale do školy se strašně moc těším. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne! :) No... mladí sú asi všetci rovnakí :D

      A ďakujem, že mi držíš palce. Uvidíme, ako to dopadne! :) Keby nie, tak ma snáď vezmú na tú žurnalistiku. Ale času dosť :) A je fajn, keď sa tešíš do školy. Na vysokú sa snáď už budem aj ja :D Toto je ten istý nudný stereotyp už 8. rok po sebe -_- :D

      Odstrániť
  2. Maturantov je nás viac. A hysterickí budeme všetci. Ale s rozvrhom som tiež spokojná, aj napriek obavám. Končiť dvakrát do týždňa piatou hodinou - to som už dlho nemala. :D
    Ja už od včera pilne zarezávam, knihu som od nedele nevidela, a keďže sa mám za dva týždne naučiť cca tristo otázok z testovníc bio+chem (plus svedomité samoštúdium fyziky), ani to nevidím veľmi ružovo. :D
    A keď to teraz po sebe čítam, chytá má ešte väčšia depka, takže sa stopnem a idem preč. Všetko najlepšie, ešte raz. A nenechaj sa spolužiakmi využívať, nech si užívaj ten adrenalín z nelegálneho kupovania alkoholu. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja končím v pondelok 4.! Také vymoženosti som ani v príme nemala, ty kokso :D
      Aj kamarátka, čo chce ísť na medicínu, študuje, čo to dá, takže si to viem predstaviť. Uprostred hodiny si zrazu vytiahne chémiu a číta otázky a ja na ňu pozerám, či to myslí vážne. Ale s medicínou sa to inak asi ani nedá :) Držím palce! :) A ďakujem :)

      Odstrániť
  3. Všetko najlepšie prajem! Držím palce pri mature a s tou scenáristikou ti držím palce!
    PS: A uži so to legálne pivo :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já chtěla napsat na FB, pak jsme se zasekly v naší konverzaci s dalšími Bloggošílenci! :D Tak všechno nejlepší tu, no :)
    To je vtipné, že je ti 18 a jsi nejstarší z maturantů... u nás zase nejmladší z maturantů oslaví 18 za týden nebo tak nějak :D Spoustě už je 19 (včetně mě, já si připadám čím dál tím dětinštější :D ) a alkohol se kupuje už od 14ti... EHm. Taky jsme to, že už jsme maturanti, oslavili tím, že jsme "oficiálně nejstarší na škole" a z výšky shlížíme na prcky (jsou rok od roku mladší, ti primáni :D totiž menší jsem chtěla napsat, ale mladší asi taky, no )
    S tím řízením taktéž držím palce a doufám, že ti vyjde ta Praha a podnikneme roadtrip až k tobě na Slovensko, aby to bylo trochu delší :D Já nikdy nebyla dál než v Bánskej Bystrici, (a nevím, jestli jsem to napsala dobře :D ) a to ještě jen v zimě v Donovalech na lyžích.
    Ať se ti líbí Sloppy Firsts a ještě jednou vše nej! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Najstaršou z maturantov nie som, ale z našej triedy áno :) Sme 8 ročné, tak sa nám to o rok posunulo a mne k tomu vychádzajú zle roky. Ale už terajší primáni budú maturovať ako 18-19 roční :D Ďakujem za prianie a áno, alkohol sa leje prúdom i u nás prakticky od plienok, i keď ja som sa toho nezúčastňovala O:) A áno, roadtrip! A parádne si ho užijeme ;D Tak! :D

      Odstrániť
  5. Všetko najlepšie k narodeninám! 8)
    Jednoznačne je najdôležitejšie, že môžeš legálne kupovať alkohol! 8D to som vyskúšala hneď v deň narodenín, ale paradoxne si odomňa pýtajú občiansky v 20-21 rokoch 8D vždy vyprsknem smiechom a som happy, že tak mlado vyzerám 8D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, krásne :) Jo, je to zážitok - ten pocit, HA! Nemôžte mi nič povedať :D Ale občas sa to tomu adrenalínu pred 18 nevyrovná :D

      Odstrániť
  6. Všechno nejlepší k narozeninám! Tu maturitu dáš. Dá ji skoro každej a ty nejsi žádná blbaňa. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Tak to pevne verím, ale človek má pred tým celým aj tak rešpekt. Predsa len - prvá väčšia skúška :)

      Odstrániť
  7. Všetko najsamlepšie prajem k narodeninám :D ja sa osemnástky bojím ako čert svätenej vody, aj keď ma čaká až o dva roky :D Je to zrazu taká obrovská zodpovednosť, síce niežeby som nebola zodpovedná aj teraz, ale potom to už bude oficiálne :D nad školou fňukám aj ja.. :D nám dali totálne otrasný rozvrh, pondelok sa stal ešte neobľúbenejším ako zvyčajne :D máme 9 hodín :D a z toho dve hodiny účtovníctva a potom hneď za tým matika :D čo je moja osobná smrť :D to sú vlastne dokopy tri hodiny matiky :D dúfam, že to nejako prežijem.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chodíš na obchodnú, že to účtovníctvo? :) Ja mám našťastie v pondelok hodiny len 4, takže je to fajn :) A určite to zvládneš! :) 18 sa netreba báť, akurát ti predajú alkohol v tescu bez reptania ;D :) Školu určite zvládneš, držím palce! A ďakujem krásne za prianie :)

      Odstrániť
  8. Dodatočne všetko najlepšie.:D A dopredu good luck s maturitou.:) Inak fíha, písanie poviedok mi nikdy nešlo (teda mne nejako nejde ani písanie dlhších vecí, ale vždy ma fascinovalo, ako sa dá napchať nejako pointa do tak malého rozsahu so...), takže opäť good luck a budeš mať môj obdiv, keď ich napíšeš.:D Oooh a Jessicu si chcem prečítam, znie to sakra dobre, tak hádam.:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za prianie ;) I za držanie palcov pri maturách :D Ja a poviedky... je dlhý príbeh. So štýlom nemám problém (teda... podľa mňa :D), skôr tá zápletka a rozvinutie postáv na tak malom počte strán. Mi príde divné, keď je poviedka len o 2-3 ľuďoch, ale presne tak má vyzerať a och... musím už poslať tú prihlášku, aby som sa hecla :D A v Jessice som sa vôbec nepohla ani o piaď! A pritom ma to baví! Tse... :D

      Odstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)