piatok, augusta 23, 2013

Tour de Stormy aka týždenné okienko plné (ne)podstatných informácií #3

Konečne doma! Bola som v Štúrove, síce len 4 dni, ale moja posteľ mi neskutočne chýbala. Máme veľmi intímny vzťah, ktorý perfektne funguje a ja som ju takto nehanebne opustila. Tse, tse, tse! Mala by som sa hanbiť. A nejaký ten Boh postelí mi to dal pekne vyžrať, pretože tá v hoteli, kde sme prespávali, tak vŕzgala, že radšej ani nepremýšľam nad tým, čo tam tí ľudia robili. Ale očividne len na jednej polovici, tá druhá bola v absolútnej pohode. Viete, mala som celú manželskú posteľ pre seba. Tešila som sa, že letisko, ale hovno, hovno zlatá rybka. Nevadí. Bolo to fajn.

Momentálne čítam...
Úvod do psychologie (Zdeněk Helus) – viem, neznie to ktovieako lákavo, ale čo už narobím. Keď som si prešla ten zoznam odporúčanej literatúry, kvôli prijímačkám na vysokú (má cez štyri strany), nebolo mi všetko jedno. Ale tak... vravím si, ja to dám. Nemusím to prečítať všetko, niektoré knihy sú nahraditeľné inými z toho zoznamu. Stále toho nie je málo, no chcem sa tam dostať a urobím všetko preto, aby ma tam vzali, tak som sa do toho pustila. Mám ešte čas, ale je toho proste veľa. Dosť. A nie, nechcem ísť študovať psychológiu, len potrebujem základy zo všetkých spoločenských vied. Inak povedané – ou shit, neznášam NOS-ku. Čo už... :D

Beautiful Stranger (Christine Lauren) – ehm, no niečím tú odbornosť musím dorovnať, že? A keďže na nič ťažké, zložité a príliš prekombinované proste nemám chuť, pokračovanie Beautiful Bastard mi prišlo vhod. Je to písané ľahkým štýlom, ubieha to rýchlo, celý čas sa usmievam ako slniečko na hnoji, sem tam si zanadávam, že sú slepí ako patróna, ale to nevadí, pretože moja duša vlastne plesá het a všetko je také aké má byť. Jo, život je krásny!

Ach, tá cyklistika!
Keď ste fanúšikmi cyklistiky (tak ako napríklad ja), online vysielanie stojí za starú bačkoru a nikde inde si pretek pozrieť nemôžete, je to na prd. Z USA Pro Challenge som nevidela ani jednu jedinú etapu. Len záznamy z dojazdov. Je to zlééé! A to už boli 4! A končí to 25.! Dve z nich vyhral náš Peter Sagan, v jednej bol tretí a tá štvrtá bola vrchárska časovka, nič preňho. Chris Froome sa zase neadaptoval, zmena nadmorskej výšky, jednoducho na prvé pozície neútočí a ani poriadne neviem, kto tam je. Len tak okrajovo sledujem na nete, kto vyhral, kto má aký čas apod. Inak to nejde. Však ani len netuším, kde ktorá etapa prebieha! To je strašné! Človek na chvíľu vypadne z domu a už je v prdeli. Doslova a dopísmena. Btw, Peťo to v bodovacej súťaži s prehľadom vyhráva, tak mu držte palce so mnou. A takýto pozdrav strihol fanúšikom v tretej etape, kde si to došpurtoval do cieľa ako prvý.


Tak a ešte to Štúrovo...
Boli sme tam len na tri noci, ale stačilo mi to. Mestečko je krásne, čisté, nenájdete tam ani jeden odhodený papier, dokonca i smetiaky pravidelne vyprázdňujú. Cesty nové, chodníky nové, hlavná ulica super a v noci to tam žije. Jednoducho wow! Nič som od toho nečakala a dostala som všetko. Keď si to strihnete cez most Márie Valérie, dostanete sa do maďarského mestečka Esztergom. Je tu postavená nádherná bazilika Ostrihom a perfektne tam varia (nie v tej bazilike, aby ste si nemysleli! :D). Boli sme i na hodinovej plavbe na Dunaji, zašli na kúpalisko Vadaš (kde som zaplávala niekoľko kilometrov, milujem plávanie, škoda, že tu u nás žiadne možnosti venovať sa mu nejako profesionálnejšie nie sú... myslím u nás v meste). Kúpila som si nádherné šaty (a keďže sa brat bude ženiť a idem mu za svedka, prídu mi vcelku vhod a plus tie prijímačky a maturity... jednoducho sa také pekné a elegantné šatičky zídu). Krása. Ale som rada, že som doma. Človeku to jednoducho chýba, nie som nato zvyknutá. Keď pôjdem na vysokú, alebo sa mi podarí budúce leto nájsť nejakú prácu v zahraničí, tak to bude spočiatku dosť extrém. Už sa vidím, ako budem prvé dni revať. Haha! Ale nie, som veľké dievča. Ja to dám aj bez sĺz. Prisahám!

Jediná fotka, na ktorej som aj ja... dá sa zväčšiť, ale aj tak ma bars nevidno. Ja som tá v tom pásikovanom tričku, s maminou :) Na výstupe na baziliku :) Véééľa schodov! :D
Makový víkend bez Luu... fňuk...
Piatok, sobota, nedeľa... tri dni s makmi. Ale Luu je v Anglicku, tak neprišla. A ani Kaja. Tá neviem kam šla, ale ďaleko je tiež. Je to strašné! Ale aby si nemysleli – my sme si to užili aj bez vás! Puknite od závisti! A nie, nič som nepila... ak mi dakam dačo nepriliali. Snáď nie.

2 Broke Girls
Hej, ja viem, skoro som nato naďabila! Furt mi o tom niekto hovoril a ja som to zvesela ignorovala. Ale keď mi už začína lepiť, pretože o týždeň a dva dni je už škola, tak jednoducho potrebujem niečo, pri čom vypnem a rehocem sa ako divá (ehmsviňaehm...). A viete, mňa tak strašne fascinuje tá odhodlanosť tých dvoch báb. Proste je to neskutočne inšpiratívne. Možno to tam vy nevidíte, ale ja hej a to je hlavné. Že, že, že?! Človek musí nájsť podporu tam, kde sa to ponúka, inak by všetko bolo na prd.

Btw, vravela som vám, že som na INSTAGRAM-e? Nie? Tak to už viete. Aj ja som tomu podľahla! Niežeby som tam pridávala dačo extrémne zaujímavé, ale rada ľudí provokujem svojimi mega raňajkami. Kamoška ma dokonca korunovala za raňajkovú kráľovnú. Naparujem sa ako páv. Bože, je to so mnou zlé... desné.

Užite si zvyšok prázdnin! A prisahám, že už pridám o tú Lolu súťaž. Toľko som sa natrápila, kým som ju vymyslela a nikdy mi to časovo nevychádza. Furt som dade a no... proste je to v keli. Radšej už končím, bo vám prezradím aj to, čo nechcem!


Čaute ;)

6 komentárov:

  1. V Bazilike je nenormálne veľa schodov!!! 8D Ale je to tam nádherné 8)
    To je ten seriál fakt tak dobrý? No dobre, pridám si ho k dlhému zoznamu povinností pozrieť 8D
    Nasku som mala rada vďaka učiteľke. Ale z duše nenávidím a to doteraz filozofiu, fuj! Naopak psychológia a právo - to je moje 8) Doteraz ľutujem, že som jedno z toho nešla študovať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No filozofiu máme tento celý školský rok, ale aspoň do toho nebudem musieť fušovať vo svojom voľnom čase, keď že sa to budem učiť na hodiny :D Psychológiu som mala rada, aj právo. Ekonómiu tie, do polky :D

      Odstrániť
  2. Fíha, to by som si o Štúrove nemyslela.:O :D Inak ťa chápem, že ti chýbala tá posteľ a tak, neviem, podľa mňa platí to "všade dobre doma najlepšie".:D
    Inak, oh, škola, ani nevrav...:/ Už sa nemôžem dočkať.-.-"
    Aaaa, seriál, mohla by som pozrieť niečo ďalšie! Alebo aj nie, vzhľadom na dátum.:D (Kde boli všetky tie zaujímavé seriáli v júli???)
    Inak videla som tie tvoje fotky raňajok a... som hladná. Seriously.:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja :) Ale vážne tam bolo krásne, čistučko. Proste bomba :) A hej, všade dobre, doma najlepšie :D A o chvíľu z domu odídem a... no snáď revať nebudem O:) :D
      Poznám ten pocit. Horšie je, že som to všetko pozrieť mohla, ale potom som mala výčitky svedomia, že nič nerobím a nerobila som ani to, kvôli čomu som mala výčitky. Proste to je na trt :D
      O:) Ja som len rada inšpiratívna, fakt! Preto tie fotky :D

      Odstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)