utorok, augusta 06, 2013

Tour de Stormy aka týždenné okienko plné (ne)podstatných informácií #2

Fajn, bude to takmer s krížikom  po funuse, vzhľadom k tomu, že zajtra to budú dva týždne, odkedy som pridala prvé okienko. Ale keďže stále beží druhý týždeň (i keď je to tesné, veľmi tesné!), tak si môžem spokojne vydýchnuť a trepkať si zvesela do klávesnice. Hehe!
 
Takže – čo sa stalo toho týždňa? Dočítala som Amerických bohov i I Hunt Killers. Vzhľadom k tomu, že k Americkým bohom je napísanie recenzie takmer nemožné a o I Hunt Killers stále neviem, čo si myslieť, tak to vyzerá dosť biedne, ale určite raz dopíšem, čo treba. Raz jo... verte mi. Ja si verím! Rovnako som už finišovala i s Lolou od Steph Perkins (a k tej publikovala už i recenziu – ťuk ťuk) a Beautiful Bastard. BB je vlastne FF na Twilight. A bolo to dobré. Presexované, ale dobré. Normálne som vždy zvesila sklamane hlavu, keď sex nebol. Dej by som vtom veľmi nehľadala (ako keby sa nejaký hlbší nájsť aj dal, bože, Stormy... táreš). Ale ako oddychovka – super.

Momentálne rozčítané...
Takto... stále je toho dosť. Ale povedzme, že tie najväčšie resty som dohnala, ok? Alebo sa môžeme pokojne tváriť, že okrem nižšie zmieneného, nemám na poličke „currently-reading“ nič iné a všetci sa budeme mať fajn a budeme šťastní. Dobre?!

Beautiful Bitch (Christina Lauren)
Je to také krátka novela ku Beautiful Bastard. A som na úplnom začiatku, ale baví ma to. Štýl autoriek je chytľavý a čtivý a doslova zbožňujem Bennetta. Ten chlap má fakt niečo do seba.

Ako rieka, ktorá plynie (Paulo Coelho)
Aby sa nepovedalo, že si svoje IQ ubíjam len erotickými knihami, tak sa ho snažím udržať v pôvodných hodnotách a to čítaním práve tejto knihy. Coelha mám rada. Nečítala som od neho všetko, ale jeho knihy sú príjemnou zmenou od toho, po čom bežne siahnem (nie, nenarážam na erotickú literatúru, skôr na YA a fantasy a tak). Táto konkrétne je vlastne súhrnom článkov a textov, ktoré publikoval v novinách, na internete a ja neviem kde všade a nakoniec ich vydal i takto pokope. Je to fajn. A číta sa to rýchlo.

Milá BBC, ak by bolo po mojom, zakopem ťa... 
1. Poznáme 12. Doktora! A kto nevie, o čom točím, nech to radšej ani neprizná! Konečne som sa pri pomyslení na vianočný špeciál prestala triasť od nervov a objavilo sa u mňa i nejaké to nadšenie.

http://geek-news.mtv.com//wp-content/uploads/geek/2013/08/peter-capaldi-tardis-575.jpg
Peter Capaldi aka 12. Doktor

2. Okrem iného bol do sveta vypustený aj trailer na 3. sériu Sherlocka. Má 26 sekúnd... 26 POONDIATYCH SEKUND! Boha ich... ako mám vydržať do premiéry prvého dielu s 26 SEKUNDAMI?!

 

4 komentáre:

  1. ja sa pri pomyslení na Vianočný špeciál ešte stále trasiem,bo nechcem vedieť čo regenerácia Matta so mnou urobí =D a na Petera sa teším =D

    Sherlock a ten jeho pohľad čo hádzal na Johna s Haroldom (fúzy) =D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už som na Harolda videla toľko vtipov a stále mi neprestáva byť smiešne :D

      Odstrániť
  2. Tak ty si môj človek. :)
    Doktor a Sherlock. :)
    Ja osobne som nejako volbu nového Doktora nesledovala, ale Peter vyzerá ako zaujímavý týpek. :) A je naozaj veľmi zaujímavé, ako sú v nových sériach obsadzovaní herci, ktorí sa už v minulých dieloch Doktora objavili. :) Každopádne sa veľmi teším na 23. november.
    A keď si spomeniem ako dlho už sledujem Doktora, skladám klobúk pred tvorcami (MOFFATT), že stále má čo ponúknuť. :)

    A na Sherlocka sa tiež teším, ale asi si najskôr Benedicta vychutnám v Star Treku a Hobbitovi. :)

    Ináč aby som sa vjadrila aj ku knihám... :) Coelha som nikdy nejako nevyhladávala, ale chcela by som mu dať niekedy šancu, veľa ľudí ho má rado ako pozerám...:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Doctor Who je klasika :) Benedict je v novom Star Treku perfektný, i keď jeho postava je trochu plochá a nevýrazná, ale zvládol ju perfektne (ako inak). A už len kvôli nemu si Hobita pozriem v originálnom znení, keď že si nechcem nechať ujsť jeho perfektný hlas! Čo sa týka Coelha, odporúčam ho čítať v čase krízy alebo potrebe nejakého toho "osvietenia" :D Vtedy je pre človeka ako vyšitý (alebo keď človek potrebuje nebadane navýšiť svoje IQ, ktoré cez prázdniny začalo rapídne klesať...) :)

      Odstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)