sobota, mája 25, 2013

A čo tak súťaž? Výhercovia!

Ahojte :)

Súťaž je už 3 dni v histórii a ja som si až dnes ráno uvedomila, že som nevyhlásila výhercov. Máte to tak, keď máte plnú hlavu iných vecí (ako plno úloh na francúzštinu a túžba čítať namiesto stresovania sa so školou). Ale predsa len mi nakoniec trklo, že aha - Stormy to teda vychytala. Preto som neváhala ani chvíľku a ešte v pyžame som sa vrhla na počítanie vstupov! 

Kto sa teda bude tešiť z knižiek?

Padlí anjeli - KAHLAN :)
 
 
Lokaj - Nikee :)

Obom dievčatám gratulujem a ostatní nezúfajte! Ešte vás čakajú ďalšie súťaže :)

P.S.: Ak patríte medzi tých, ktorí sa rozhodli nejakú knihu mi odporučiť, tak vedzte, že som nato nezabudla a pripravujem pre vás všetkých článok Od vás pre vás aka čitateľ radí čitateľovi ;) Pevne verím, že i vy nájdete pri knihách inšpiráciu a na niektorú z nich sa vrhnete :) Prajem príjemný sobotný deň a veľa času na čítanie ;)

1 komentár:

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)