pondelok, januára 07, 2013

Knižný plán na rok 2013 (#1)



Rozhodla som sa zapojiť do nového celoročného projektu od Neliss (klik) na rok 2013. Podstatou tohto projektu je, že každý polrok si dotyčný vyberie 3 až 5 kníh, ktoré chce za danú dobu prečítať a na koniec ich zhodnotí. Aké som si vybrala ja? =)


Temné diery (Les kostí #3) od Carrie Ryan – tešila som sa na tú knihu ako malá. A to bola asi chyba. Keď sa na niečo tak neskutočne teším, pravdepodobne sa k tomu skôr ako o rok nedostanem. To je moje prekliatie. Je to kruté a neférové. Ale pevne verím, že tento polrok to zmáknem! A že som sa netešila len tak pre nič za nič.

Triaška (Triaška #1) od Maggie Stiefvater – začala som knihu čítať v angličtine. Nejako ma to nechytilo. Nakoniec sa ku mne dostalo i slovenské vydanie knihy a povedala som si, že už naň v poličke sadal prach príliš dlho a ja si to už konečne MUSÍM prečítať. A tak aj urobím. Dúfam...

Froi of the Exiles (Lumatere Chronicles #2) od Meliny Marchetty – takto... sľúbila som Erikovi, že si tú knihu prečítam cez zimné prázdniny. Ale nejako som sa k tomu nedostala. Neskutočne som chcela. A keď niečo veľmi chcem, tak mi to nevyjde. A preto potrebujem náhodný podnet počas týchto 6 mesiacov, ktorý ma k čítaniu dokope. Panebože, osvieť ma! Ja si to chcem veľmi, veľmi prečítať!

Ak by ste sa i vy chceli do tohto projektu zapojiť, tak ťuknite SEM =).

3 komentáre:

  1. Triaška je skvelá! Síce také jednoduchšie niečo, ale mne sa to veľmi páčilo, také pohodové a ukludňujúce čítanie 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéé, vďaka za zapojenie.^^
    Temné diery chcem prečítať aj ja, v januári (čítanie na slepo...), snáď nás teda kniha nesklame. Triaška, hm, tá mi nesadla, ďalšie diely už hej.:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Po katastrofe menom Les kostí :D ani neviem, či budem čítať pokračovanie. Tá kniha ma zdeptala a úplne zničila. Už v živote túto sériu ani vidieť nechcem.
    Tá druhá kniha - fuuu stále na ňu niekde narážam, ale ešte som sa k nej nedostala :D hádam raz.
    Tretiu nepoznám :D

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)