sobota, decembra 22, 2012

Blogeri 2012: Ocenenia tak trochu inak! – HLASOVANIE


A je to tu. Nominácie boli v stredu tesne pred polnocou uzavreté a následne vďaka Munkiki Luc i popočítané. A to znamená, že nasleduje hlasovanie! Nebudem to zbytočne naťahovať, poďme nato.

V každej kategórii môžte zahlasovať za blogerov, ktorí sa umiestnili na prvých 5 miestach pri nomináciách. V niektorých kategóriách  ich je viac, v iných menej – záležalo od toho, koľko blogerov bolo nominovaných a koľko hlasov získali. Viac podrobností zistíte vo formulári. Ja už len v krátkosti zhrniem, kto bude bojovať o jednotlivé „tituly“ roka 2012 a pridám odkazy na ich blogy.

Ňuchal roka

Včelička roka

Sova roka

Opičiak roka

Páv roka
Whisper of My Mind (Stormy), FragileThings (Triss), Knihománia (Luce), Fantaztika (Luc), Kniho-lienka (Princezná)

Zajko roka
My World of Books (Domčo), Svetkníh (Maťa Straková), U dvou lumpů (Madžgy), Our Little Library (Lia, Minnie, Lilly), Read Like Me (E_V_E), Incredible Books (Simone), CrystallyDarkness (Astesia)

Sobík roka

Pred tým, ako za niekoho zahlasujete, si to pokojne premyslite a prejdite si všetky blogy. Nikto od nikoho nečaká nadzvukovú rýchlosť :) Podrobnosti nájdete priamo vo formulári (viem, že sa opakujem, ale opakovanie je matka múdrosti ;D). A čoskoro spustíme v rámci ÚSB i súťaž - Tipni si víťaza! Knižné odmeny a balíčky pre hlasujúcich i súťažiacich určite budú. Avšak... zatiaľ vás všetkých nechám v napätí a tápať, o čo vlastne "súťažíte". 


3 komentáre:

  1. 8_) Ďakujeeeem
    to by som ani nepovedala, že ma niekto nominuje 8_)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. toto je neskutočne nádherný pocit :3 ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  3. čosíííí.... ja som tam? To ako vážne? paráda a dikes

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)