štvrtok, novembra 29, 2012

Mara Dyer: Je dôležité, aby ste vedeli, že nie ste na rade.


Moje meno nie je Mara Dyer, ale môj právnik mi povedal, že si musím nejaké vybrať. Pseudonym. Viem, že mať falošné meno je divné, ale verte mi – práve teraz je to tá najnormálnejšia vec v mojom živote.

The Unbecoming of Mara Dyer (Mara Dyer, #1)

Mara si nemyslí, že jej život by sa mohol stať ešte divnejším, ako sa zobudiť v nemocnici so žiadnou spomienkou na to, ako sa tam dostala.Verí, že sa počas nehody stalo niečo, na čo si nedokáže spomenúť. Nehoda, počas ktorej jej priatelia zomreli a ona jediná prežila bez úhony. Neverí, že po všetkom, čím si prešla, by sa ešte mohla zamilovať.

Michelle Hodkin, autorka série Mara Dyer, sa práve venuje písaniu tretej časti série, ktorá by mala vyjsť pod názvom The Retribution od Mara Dyer (1. The Unbecoming of Mara Dyer, 2. The Evolution of Mara Dyer) už budúci rok. A prečo vám to píšem, keď to so Slovenskom a Českom nemá nič spoločné? Dôvod je jednoduchý – Mara si to čoskoro namieri i ku nám a to vďaka vydavateľstvu Slovart.

Putovanie prvej časti Mary Dyer bude chvíľku trvať (čo nikomu z nás neprekáža, pretože na dobrú (čoby dobrú, vynikajúcu!) knihu sa predsa oplatí počkať, že?), pretože sa na pultoch kníhkupectiev objaví v marci 2013. Ale pozor! S pôvodnými americkými obálkami, ktoré jednoducho vyrazia dych. Priznajte sa – kto ich potajme aspoň raz neobdivoval na goodreads? ;D

The Evolution of Mara Dyer (Mara Dyer, #2)

A to nie je všetko. Vaše srdcia môžu plesať rovnako ako moje a to od nadšenia! Na jeseň 2013, čo je približne polroka od marca, si môžete brúsiť zuby i na pokračovanie. A aby to čakanie na preklad prvej časti nebolo také úmorné (už teraz mám chuť sa do knihy pustiť pod druhý raz!) čaká nás menší predvianočný darček v podobe ukážky. Takže... buďte na linke!

1 komentár:

  1. Jé, zaujímavé info.:) Knihu som ešte nečítala a som zvedavá, keďže sú také rozporuplné recenzie.

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)