utorok, augusta 28, 2012

Všetko sa začne 12. septembra...

Čoskoro sa i slovenskí čitatelia dočkajú toho svojho vydania Nástrojov smrteľníkov - Mesta kostí a to len vďaka vydavateľstvu Slovart (stihli ste už zájsť na FB stránku Tieňolovci? Ak nie, šup-šup! LINK :)). Ako tak nad tým premýšľam, približne o pol mesiaca sa objaví na pultoch kníhkupectiev a ja osobne sa už neviem dočkať! Tak aspoň na začiatok - ako bude vyzerať prebal knihy?


No nie je úžasný?! Viem, že to nie je pôvodná obálka, ktorá je nádherná... ale priznajme si, že na slovenské a české pomery je priam nádherná. A ešte niečo je nové... určite ste si všimli článok u Triss. Ja vám len poradím - skúste sa pozornejšie zahľadieť na zadnú stranu obálky. Je vám to povedomé? ;) :)

13 komentárov:

  1. Gratuluji ti i sem, tohle je opravdu úspěch :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak to je iná pecka :D gratulujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na každého raz dôjde... a na teba teraz ozaj došlo :)) Nice.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Obálka nádherná, Stormy krásné citovaná! Gratuluju ještě jednou! ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Awwwww! Ďakujem vám :) Ja to stále mám problém predýchať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Obálka je skvělá (jak už jsem to okomentovala u Triss :D) a gratuluju! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Gratulujem vám obom. :) S obálkou som nad mieru spokojná, pretože to mohlo dopadnúť ako v Česku. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Gratulujem, Stromy! :D To je fakt pecka, ako sa ti to vôbec podarilo?! :D
    A k tej obálke. Originál mám radšej, ale stále je lepšia ako tá česká.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ach, Slovart je úžasný.:D A gratulujem.^^

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Opäť dodatočne všetkým ďakujem! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)