pondelok, júna 04, 2012

Jedno veľké PARDON!

Ahojte, všetci!

Určite ste si všimli, že to tu trochu viazne. Ehm... trochu dosť O=). A veľmi sa zato ospravedlňujem, ale vôbec nemám čas. V prvom rade - máme v škole kopu písomiek. V druhom rade - máme v škole ešte viac písomiek. V treťom rade - práve pred chvíľkou som stratila nervy pri učení fyziky a vybodla sa nato. Fyzik zo mňa teda vážne nebude...

No akonáhle sa to trochu upraví (malo by to tak byť v piatok... myslím =D), tak by som sa veľmi rada vrátila naplno. Ale je tu ďalší menší zádrheľ a to = plavecký. 14. júna odchádzam, 20. večer sa vraciam. Ideme teda na jeden týždeň do Egru - trošku si vymočiť svoje "staré kosti" a zaplávať si. Takže to znamená - že budúci týždeň budem na príjme, ale len prvých pár dní. No po plaveckom, v čo pevne verím, sa už opäť do všetkého pustím tak, ako mám.

Momentálne mám rozčítanú Zlodejku duší (začo ďakujem vydavateľstvu Fortuna Libri!) a krom toho milión iných kníh. Plánujem menšiu propagandu na letu k jednej contemporary knihe... uvidíte sami! Ešte nič nie je isté. A už zase trepem a trepem... ale každopádne = som tu, žijem! Len nemám čas. Pevne verím, že sa čoskoro vrátim, pretože mi to tu celé chýba. =)

Držím palce v škole, v práci a hlavne - pevné nervy a veľa úspechov! ;)

1 komentár:

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)