štvrtok, apríla 05, 2012

5 dôvodov prečo... #4


...milujem BLOGOVANIE!

○ ĽUDIA – myslím si, že väčšina z vás vie, ako to myslím! Nebyť niektorých ľudí, určite s tým všetkým seknem o zem a už ma tu neuvidíte! Ale tí ľudia tu sú – sú to blogeri, čitatelia (známi i neznámi), tí, s ktorými sa dokážem o knihách baviť i hodiny a často i o inom. Áno, ľudí, tých správnych ľudí, sa na blogovaní nedá nemilovať!

○ NEKONEČNÉ MOŽNOSTI – možno je väčšina blogov venovaných práve YA literatúre, ale mali ste niekedy pocit, keď ste na niektorý zašli, že je taký ako ostatné? Však nie? Keď sa pozrieme na blogerov ako celok, možno nájdeme nejaké spoločné črty, ale tam to hasne! Všetci máme svoj štýl vyjadrovania, všetci vkladáme do svojich článkov niečo iné a to JE na blogovaní nádherné.

○ KNIHY, KNIHY, NOVÉ KNIHY! – musím sa priznať, že vďaka blogom ostatných, som sa dozvedela o knižných tituloch, o ktorých som pred tým ani nevedela! Niektoré boli podľa nich skvelé, iné za to nestáli a pri oboch prípadoch im som neskutočne vďačná za to, že ma o nich informovali. O koľko úžasných kníh by som mohla prísť?! Koľko zlých musela prečítať?! Takto človek zabije dve muchy jednou ranou!

○ KEĎ SA ČLOVEK CHCE PODELIŤ O NÁZOR – nutne sa potrebujete podeliť o svoje pocity z knihu, z filmu či zo života. No nikto nemá čas a odmieta si vás vypočuť. Buď nečíta, nemá rád filmy, alebo má jednoducho vlastné problémy na to, aby mal čas na vaše názory. Pri blogovaní je to jednoduché – niečo sa vám nepáči? Napíšte o tom! Alebo naopak páči? WRITE IT! Nájdu sa ľudia, ktorí sa s vami radi porozprávajú o tom, čo si myslíte. Takí, čo s vami budú diskutovať, mierne odporovať, alebo naopak súhlasiť. A čo je lepšie ako poriadne diskusia, že áno?! =)

○ ZÁŽITKY, SPOMIENKY... – musím sa priznať, že s mnohými blogermi – hlavne zo Slovenska, ale nájdu sa i nejaký z Čiech – komunikujem i mimo blog a mám s nimi neskutočné množstvo zážitkov! A bez blogovania by som nespoznala ani jedného z nich... =)

3 komentáre:

  1. krásny článok 8) máš vo všetkom pravdu 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja ti dám jeden dôvod prečo milujem tvoje blogovanie.. tvoje články :P už sa opakujem, ale sú super ;) včetne tohto ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)