pondelok, februára 06, 2012

Top týždňa - Knihy, na ktoré som nemohla prestať myslieť

Organizuje Luu @ Little Ramblings =)

8 kníh, na ktoré som nemohla prestať myslieť


A Monster Calls
Po dočítaní som sa seba samej ešte dlho pýtala nekonečný rad otázok. Do dnes som nenašla odpoveď a občas sa pristihnem, že len tak sedím a premýšľam nad príbehom, postavami, monštrom a hlavne myšlienkou, ktorú si so sebou toto dielko nesie. Vyhnať si túto knihu z hlavy je umenie.

Pobrežie hrôzy
Nie len, že som kvôli tej knihe nevedela spať počas čítania, ale ani po jej dočítaní. Nedala mi pokoj. Večne sa preháňala mojou hlavou. Myslela som si, že ma porazí. Keď sa to zlepšilo, doslova som si vydýchla a ďakovala Bohu za pokojný spánok. Taká surová a tak nádherne napísaná...

Hry o život
Neverím, že vás prekvapuje, že sa tu objavila i táto séria. Dňom či nocou mi nedala pokoja. Kto čítal – pochopí. Kto nie – mal by to napraviť.


The Truth about Forever
Sprvu sa mi do tej knihy vôbec nechcelo. Prvé strany mi prišli neskutočne nudné a mala som problém prehrýzť sa cez ne a potom... potom som sa od toho nevedela odtrhnúť. Príbeh Macy a Wesa so mnou zostal ešte nejaký ten čas po dočítaní.

Life as We Knew It
Never again. Bolo to strašné. Dala som tomu 4*, pravda. Ale nikdy viac. No ak máte problém aké hodnoty si vytýčiť... určite si to prečítajte.

Malý bratr
Tak toto bolo E-P-I-C-K-É! A čo ma na tom dostalo najviac je to, že sa to môže kedykoľvek stať. Nádherne popretkávané so skutočným svetom i so svetom tínedžerov a politickými problémami či teroristami. V jednom kuse som musela premýšľať nad autorovou genialitou. Pevne verím, že si čoskoro nájdem čas na repete!


Ema
Nikdy, NIKDY, nechcem zažiť to, čo zažila hlavná hrdinka. NIKDY! Určitú dobu som si hovorila, že radšej ani nebudem mať deti, ale... raz aj mne začnú tikať biologické hodiny. Silný príbeh plný emócií.

Pamäti gejše
Ku knihe ma priviedol film. A tá kniha bola krásne prepracovaná. Nikdy som sa na život gejší nepozrela zo stránky, akú nám ukázal Golden. Nie je to také dokonalé, ako to na prvý pohľad vyzerá.

1 komentár:

  1. Hunger games miluju!! Taky je mám pořád v hlavě.
    A až vyjde Pobřeží hrůzy v CZ, asi si ho taky koupím!

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)