utorok, februára 21, 2012

Scavenger Hunt (8. deň) - Lovíme ďalej, vážení! ;)


V priebehu predchádzajúcich dní ste mali možnosť objaviť podľa indícii nejednu knihu. Vzhľadom k tomu, že Stormy včera zaspala, ste nehľadali formulár u mňa, ale u Luce, ktorá zadala i indíciu:

Šestnásť lún, za šestnásť rokov.
Šestnásť tvojich hrozných desov.
Šestnásť ráz si sníval so mnou
padal, padal vírom vekov. 

Určite ste ku knihe, ku ktorej bola indícia venovaná, došli ľahko a formulár u Luce našli ľavou zadnou! Áno, ide o knihu NÁDHERNÉ TVORY. Kto uhádol, môže si zatlieskať a my ideme na indíciu pre tento deň ;).


Kryokomora mala číslo 42.

A kde hľadať formulár? No predsa u našej milej LUU @ LITTLE RAMBLINGS.


1 komentár:

  1. Len som zbadal prvé slovo a hneď som vedel, že je to moja milovaná... :)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)