piatok, februára 24, 2012

Scavenger Hunt (11. deň) - Máte ešte dosť síl?

Kto by si len bol pomyslel, že sa už blížime ku koncu? =)

Včera ste sa počas lovenia stretli s dvomi indíciami a to s:

Svet budúcnosti je až príliš krásny. A ja som až do šestnástych narodenín škaredá.

Náš svet je o odvahe. O porážaní vlastných strachov. Ja sa bojím mnohým vecí - on len štyroch.

Určite ste správne prišli k výsledku, že ide o dve nové dystópie, ktoré sa len nedávno objavili na slovenskom knižnom trhu. Prvá indícia sa týkala čerstvej novinky ŠKAREDÍ a druhá DIVERGENCIE

Aká je indícia pre tento deň?

Žiť, alebo zomrieť? Zostať, alebo ísť ďalej? 

A u koho hľadáme? No predsa u PRINCEZNEJ. ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)