sobota, februára 25, 2012

Ku komu poputujú Škaredí?

V pondelok vydavateľstvo Slovart pustilo do obehu prvý diel série Škaredí od Scotta Westerfelda. Určite si pamätáte, že som o jeden výtlačok usporadúvala súťaž. Kto je víťazom?

Zapojilo sa vás 30, čo je - myslím si - veľmi pekné číslo. A mnohí z vás si dali i tú námahu, aby sa poobzerali po indíciách! =) Aké teda boli?

Twitter: „To sa nemôže stať. Ja som spadla viac ráz než pohár mlieka na horskej dráhe.“
Facebook: „Hej, len s tým rozdielom, že vtedy som si bola istá, že zo mňa nezostane placka.“
Blog: „Tak veľmi som si priala, aby si ho spoznala."

Mnohí písali, že sa im hľadanie indícii pozdávalo, čomu som nesmierne rada. Uvidíme - možno čosi podobné vymyslím i na budúce ;)

Viac ma však potešili odpovede na moju otázku, ktorá znela: Dokázali by ste si predstaviť, že by ste boli v spoločnosti, v ktorej je normálnosť považovaná za škaredú?

Každá odpoveď mala niečo do seba. Niektorí ste mi písali, že by ste na operáciu šli, pretože kráčať sám davom nie je ľahké. Druhí tvrdili, že by bojovali. Tí ďalší uvažovali nad tým, či už dnešná spoločnosť nie je práve taká. Som veľmi rada za všetky vaše slová. 

Práve takto sa spolu nazbieralo 104 vstupov a mne je veľmi ľúto, že víťaz môže byť len jeden. Nesmúťte však! Čo chvíľa sa vyhlásia výhercovia zo Scavenger Hunt-u (hneď traja!) a potom príde určite ešte nejedna možnosť na súťaž. 

A kto sa stáva víťazom?


Čo chvíľa víťazke pošlem email =) Má 72 hodín na odpoveď, inak vyžrebujem niekoho iného ;) 

Úplne rada by som na koniec poďakovala všetkým tým, ktorí mi napísali nejaké pekné slová do okienka s pripomienkami. Som rada, že navštevujete môj blog, že sa vám to tu páči a pevne verím, že naň v budúcnosti zájdete opäť =) 

2 komentáre:

  1. OOO, ja som vyhrala :D ani nevies, ako VELMI ma to potesilo :) velmi pekne dakujem za prilezitost zasutazit si, uzasne mi to zdvihlo naladu, kedze sedim prave nad ucebnicami... ja som vedela, preco ma ten net tak lakal :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. prečo?? prečo ja nikdy nevyhrám? fňuk...
    ale gratulujem výherkyni :)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)