štvrtok, februára 09, 2012

5 dôvodov prečo... #2


...je HILLYWOOD SHOW cool!

1. SCHOPNOSŤ NAPCHAŤ I 2 HODINOVÝ FILM DO 10 MINÚT – alebo niekoľkodielny seriál. A zhrnú všetko podstatné. A niekedy sa im to podarí napchať i do MENEJ ako 10 minút. WoW!

2. HILLY – Hilly Hindi spolu so svojou sestrou Hannah vlastne založili tento kvázi projekt. No hlavne za tým stojí naša milá Hilly, ktorá – a teraz sa podržte! – brala lekcie baletu, pointe, tapu, jazzu a hip-hopu. Radšej toho viac ani nejdem písať, je toho VEĽA! Ale na stránke Hillywood show o nej nájdete viac ;D.

3. SKVELÝ VÝBER PIESNÍ – človek má pri pozeraní paródii pocit, že interpreti, od ktorých vyberajú piesne, ako keby vedeli, že ich využijú. Priam dokonale pasujú do deja a neprejde deň, keď si pri letmom pozretí nejakej fotky z Vampire Diaries nezačnem spievať: Show me your teeth! =D

4. ŽIADNE TUCTOVKY – neparodujú len filmy, nerobí im problém napodobniť i ktoréhokoľvek umelca. A to s takým štýlom, až je to neuveriteľné.

5. VÝSLEDNÝ PRODUKT – paródie od Hillywood show sú plné vtipu a na sestrách Hindiových vidieť, že sú obe talentované. Už teraz sa neviem dočkať ďalšej! A moje obľúbené? =)

HARRY POTTER FRIDAY PARODY

THE VAMPIRE DIARIES

A jedna twilightová... =)

8 komentárov:

  1. Hillywood show je fakt skvelá, ja som síce nevidela tú na New Moon, ale na Breaking Dawn a nemohla som z toho :D ale ani ten Harry Potter nemá chybu, ten refrén som mala v hlave asi týždeň :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. na New Moon tie pesničky neskutočne sadli :D :D :D skvelé sú všetky videá :D Breaking Dawn sa im neskutočne vydaril :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa od nich najviacej páči paródia na BD. Od vtedy čo ju zverejnili, mi tu beží každý deň. :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Parodie na Breaking Dawn je vážně úžasná! :D Hlavně Bellin porod :D ten je epickej!:DD

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dneska za mnou přijela kamarádka a celý odpoledne jsme na to koukali! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja som ich paródie objavila už dávno. Ako prvú som videla na Harryho Pottera a z Dobyho nemôžem do teraz :D Sú naozaj skvelý.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Show me your teeth vede. Taky si na tu písničku vždycky vzpomenu a začnu se smát:D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Narazila jsem na ně, když udělali parodii na Stmívání a od té doby jejich parodie na Twilight úplně zbožňuju. Já obecně moc parodie nemusím, ale ty jejich jsou skvělé, opravdu dokážou udělat v 10 minutách něco daleko zajímavějšího než samotný film (aspoň teda co se Twilight týče :))
    Ale i ta na Harryho se mi dost líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)