pondelok, januára 16, 2012

Top týždňa - Top očakávaných kníh na rok 2012


A opäť som sa k tomuto meme vrátila. Niektoré topy by mi dali neskutočne zabrať, tak som ich veselo preskakovala, ale teraz som opäť späť :) Na čo sa toho roku teším najviac doma i vo svete (rozdelením som sa nechala inšpirovať Triss @ Fragile Things of Triss, pretože mi to prišlo vhod, za čo jej ďakujem!)? =) 
P.S.: A pri svete mám 2 podkategórie, pretože... no veď uvidíte =)

SVET (dystópia):

REBEL HEART (Dust Lands #2) by Moira Young
Blood Red Road bola kniha plná akcie, originality a skvelých postáv. Možno som Sabu mala občas (trochu častejšie) chuť prefackať, ale jej cesta životom bola spracovaná vynikajúco. A čo sa týka Jacka (ktorý je čírou náhodou na obálke O=))... ach. Musíte si to prečítať! U mňa určite jedno z najväčších očakávaní tohto roku! =)



INSURGENT (Divergent #2) by Veronica Roth
Divergent sa mi... zo začiatku nepáčilo. Ale potom... potom som v nej našla to čaro. Nehovoriac o tom, že som objavila svoju novú obľúbenú číslovku. A plus - som zvedavá, ako to bude s Tris a Fourom vyzerať. Neviem sa dočkať!




ARTICLE 5 (Article 5 #1) by Kristen Simmons
Vravela som vám, že milujem dystópiu? I to, že nie každý dystópia stojí za to? Na Article 5 sú vynikajúce recenzie a z každej strany každý len spieva chválu... pevne verím, že ma táto kniha nesklame, pretože potrebujem PORIADNU dystópiu (niežeby vyššie zmienené nemali byť dobré, ale už štýl autoriek poznám a je to predsa len iné ;))!


FEVER (The Chemical Garden #2) by Lauren DeStefano
Práve som približne v polke jednotky. Je to zvrátené. Je mi z tej knihy zle. Ale je úžasne napísaná. Svet je perfektne vykreslený a ja si nemôžem pomôcť, ale už teraz Wither milujem. Som zvedavá s čím príde autorka v pokračovaní! =)





SVET (ostatné):

THE CATASTROPHIC HISTORY OF YOU AND ME by Jess Roseberg
V prvom rade ma zaujala obálka. Potom názov. Potom anotácia a knihu som si takmer predobjednala (moja pevná vôľa je občas úžasná!). A čo sa teraz neviem? Dočkať! 




FRACTURE by Megan Miranda
Má priam vynikajúce hodnotenie a tá jednoduchá obálka je... no... jednoducho sa mi páči. Nehovoriac o traileri či anotácii. Teším sa. Dúfam, že nie pre nič za nič. =)




NEW GIRL by Paige Harbison
Here Lies Bridget bola veľmi dobrou knihou. Mala nezvyčajnú hrdinku, zaujímavý dej... i nejaké to posolstvo. Je však nedocenená a ako to vidím, platí to už i o tejto knihe (tie hodnotenie, tie hodnotenia!). Ale verím Saške i svojmu úsudku z prvej knihy a neviem sa dočkať! =)ä




A MIDSUMMER'S NIGHTMARE by Kody Keplinger
The DUFF - vynikajúce. Shut Out - nehovoriac. A Kodyna tretia kniha? Neviem sa dočkať! =)





SLOVENSKO

ŠKAREDÍ (Škaredí #1) by Scott Westerfeld
Milujem Slovart. Viete o tom? Tuším áno... prepáčte, že sa opakujem. Ale je to jednoducho tak! =) Nezabúdajte, že stále máte možnosť si TU zasúťažiť o túto knihu ;)



POD VRAŽEDNOU OBLOHOU (Pod vražednou oblohou #1) by Veronica Rossi
Síce i vo svete vychádzala len tento rok, ale... keď vychádza i tu, prečo ju pchať vyššie, že? =) Väčšina recenzií a hodnotení je pozitívna. Uvidíme, či budem rovnako nadšená! =) (vzhľadom na to, že moje dvojča Bea je, tak pravdepodobne vážne budem =D)
Vychádza vo vydavateľstve IKAR =)

THE DARK AND HOLLOW PLACES (Les kostí #3) by Carrie Ryan
TOTO je snáď najočakávanejší titul na Slovensku, na ktorý sa trasiem už od dočítania pobrežia hrôzy. A viete čo? Ani sa samej sebe nečudujem. Bolo to F-A-M-Ó-Z-N-E! 
U koho ju nájdete? Slovart, ľudia, SLOVART!

3 komentáre:

  1. Hlavne, že si ma spomenula, Storms :P
    Počúvaj, máš tam trošku chybu Insurgent je Divergent 2 :)

    Ach, Fever, tiež sa nemôžem dočkať :) Vieš čo je sranda? Že aj keď sme obe robili rovnaké top, máme v ňom úplne iné knihy...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem za upozornenie :D Idem to zmeniť :)

    Však? Ale to bude asi hlavne tým, že ich vychádza neskutočné množstvo. Ja už pomaly ani nestíham sledovať, čo sa kde vydáva :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. och och och.... nemôžem tomu uveriť... som na Strominom blogu! Som slávna :D :D ďakujem za dôveru (a reklamu :D) dúfam, že sa ti bude New Girl páčiť, ja som z nej bola neuveriteľne nadšená, aj keď je pravda, že je iná... a práve to je na nej super!
    inak super TOP aj keď som z tých kníh nečítala ani prvé diely (čo samozrejme napravím a čo najskôr!) :D

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)