nedeľa, januára 29, 2012

Mesačná chvastačka - december2011 & január2012

 
Toto mesačné meme usporadúva Judit @My Alternative World of Books =)

Willinda z My books - My loves ma presvedčila, aby som chvastačku urobila vo forme videa. Tak sa pridávam k nej a Kath, ktoré ju už takto nejaký ten piatok robia =) No video berte s rezervou. Ide o moje prvé video a začiatok trošku seká, ale potom to je - myslím si - že okey =)
Do Mesačnej chvastačky som sa však dlhšiu dobu nezapájala, pretože som nevedela, čo som kedy dostala. Aj teraz je možné, že tam čosi chýba, za čo sa vopred ospravedlňujem =)

P.S.: To pozadie si nevšímajte =D Odkedy sa narodili neterky, obývačka je kvôli hračkám hore nohami =D


Recenzné výtlačky:
Ikar - Naprieč vesmírom, Stredná strašidelná
Fragment - Temné vízie 1, V zajatí snov 1
Slovart - Divergencia, Údolie: Hra
=> ĎAKUJEM!

Darček:
Hourglass (od Lilyxjames)
Shatter Me (od Syki)

Výhra:
Fantasy-svet: Metro 2033, Metro 2034
Knižní doupě: Crossed

Kúpené:
The Statistical Probability of Love at First Sigh
Lola and the Boy Next Door
Die For Me
The Summoning

11 komentárov:

  1. Simiiii ty musíš byť vždy originál :D milujem, že si to nechala zrkadlové :D je to proste štýlové :D každý po tebe už bude len opakovať :D a začni si zapisovať do kalendárika kedy čo kúpiš/dostaneš a podobne nech je ďalšia chvastačka presná :P
    a hračky sú zlaté :P
    jo a knihy tiež môžu byť :D TSPoLaFS má krásnu obálku!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S těma plyšákama se vymlouvá... na tuty jsou její!! ;DD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéé videjko! Moc povedené! Některé knihy ti fáákt závidím. :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Saška: Samozrejme, keď som na to zabudla! :D A áno, začnem si to asi značiť, lebo... :D A to je pravda, tá obálka je nádherná! :)

    Will: Víš ty co? Víš ty co?! :D

    Kath: Určite sa k nim dostaneš ;)

    A ďakujem! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jej to bolo také zlaté Simi :) som rada že ťa Will k tomu presvedčila :) môžeš takéto videjko robiť každý mesiac, už ti niekto povedal, že máš príjemný hlas? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Och, Die for me by som chcela mať doma tiež, ale žiaľ, ešte na ňu pri objednávaní neprišiel rad :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!! Zlataaaaaaaaaaaa! xD
    Simi, ty by si mala robit vlogy kazdy tyzden prinajmensom!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jémine, Stormy, ty si zlatá ♥_♥ A máš príjemný hlas :)
    *hypnotizuje* <- Aj nabudúce, aj nabudúce... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pěkné! Působíš strašně moc optimisticky...

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Víš, co ti závidím? Divergenci! :D I když je ve slovenčtině, moc ráda bych si ji přečetla, bohužel, budu muset čekat do května :)) Moc pěkné video a vůbec nevadí, že je to zrcadlově natočené! :D Mě se to líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)