utorok, januára 03, 2012

EXKLUZÍVNE: Ukážka zo Škaredých + súťaž! =)

Myslím si, že nadpis hovorí za všetko, že? ;D

Na začiatok by som rada upozornila na ukážku z Divergencie, ktorú nájdete u JUDIT. Usporadúva i súťaž o túto knihu, takže šup šup - dátum vydania sa blíži a tak i koniec súťaže ;) Nehovoriac o tom, že Divergencia sa na svetlo sveta dostane 23.1. a tým sa rozpúta i dystopický ošiaľ na Slovensku ;) A kto iný sa o ňu postará, ak nie vydavateľstvo SLOVART? =) 

Exkluzívnu ukážku z pripravovanej prvej časti série Škaredí od Scotta Westerfelda, si pre vás pripravilo tak tiež (no nie sú úžasní?!) vydavateľstvo Slovart. Určite ste všetci rovnako nedočkaví ako ja a vyčkávate deň, keď túto nezvyčajnú dystópiu objavíte v kníhkupectvách. A mám pocit, že vás poteším, keď prezradím, že sa tak stane už 13. februára, čo je presne o mesiac + 10dní! No nie je to úžasné? =)

A aby som vám deň zlepšila ešte viac... pripravila som si pre vás súťaž o Škaredých ;) I touto cestou by som rada poďakovala vydavateľstvu Slovart, ktoré ochotne venovalo do tejto súťaže knižku. ĎAKUJEM! =)

Keď že sa však v Českej republike už z prvého (i druhého) dielu série Škaredých môžu tešiť už nejaký ten piatok ( ;) ), rozhodla som sa otvoriť súťaž len pre SLOVÁKOV.

Ako bude súťaž prebiehať? Nižšie nájdete odkaz na súťažný formulár, v ktorom nájdete všetky pravidlá, čo sa súťaže týka. Môžete získať i 4 extra vstupy. 1 extra vstup získate za odpoveď na otázku =) 3 extra vstupy môžete nájsť, keď nájdete v internetovom priestore 3 teaser vety, ku ktorým vám samozrejme nahodím nejakú tú indíciu. Hľadať sa bude na twitteri, facebooku a samozrejme tu na blogu =) Pred každou indíciou bude veľkými písmenami napísané INDÍCIA (Škaredí), takže sa nemusíte báť, že by ste to prehliadli ;)

1. teaser veta – TWITTER: na twitteri vám bohvieaké indície dať nemôžem. Jediné, čím vám pomôžem je názov môjho účtu -> @stormywhisper.

2. teaser veta – FACEBOOK: odkaz na FB stránku nájdete v menu =) a indície: dievča, anjel, vrany ;)

3. teaser veta – BLOG: ste na blogu, takže nám zostávajú už len indície, že? =) A tie sú nasledovné: želanie, dystópia, 14 ;)



Na koniec vám prajem už len veľa, veľa šťastia :)


Každý môže byť oslnivo krásny. Veď čo je na tom zlé? Tally bude mať čoskoro šestnásť a už sa nemôže dočkať, kedy bude krásna. V jej svete znamenajú šestnáste narodeniny operáciu, ktorá človeka zmení z odpudivo škaredého na dych vyrážajúco krásnu bytosť a katapultuje ho do raja špičkových technológií, kde je jeho jedinou prácou nikdy nekončiaca zábava. Ešte niekoľko týždňov a... Lenže Tallyina kamarátka Shay si nie je celkom istá, či chce byť krásna. Keď utečie na utajené miesto zvané Dym, Tally spozná odvrátenú stránku sveta krásnych. Úrady ju postavia pred najhoršiu voľbu, akú si dokáže predstaviť: buď kamarátku nájde a privedie ju späť, alebo nikdy nebude krásna. Rozhodnutie, ktoré urobí, jej navždy zmení život.


A na koniec ukážka:
Škaredí (Scott Westerfeld)

12 komentárov:

  1. Híí, Storms, výýborne vymyslené! Juj, asi začnem hľadať tiež :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem, Triss :) Premýšľala som, ako vymyslieť extra vstupy trochu inak :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Thanks for giveaway.;) A súhlasím, že je to skvele vymyslené.^^

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som ti už povedala, čo si o tom myslím, ale pochválim ťa aj takto verejne: skvelý nápad, super spracovanie :) veľká pochvala a plus ;)
    ku knižke: ešte som ju nečítala.. okrem tejto ukážky a úprimne? Vyzerá desivo! Dobre desivo. Určite si ju prečítam, aj keď obálka sa mi moc nepáči. No nápad je super a podľa ukážky by ani spracovanie nemalo byť zlé..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem vám ;)

    Saši: Mne sa obálka páči, pretože odráža tú umelosť knihy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mne sa viac páči táto: http://www.goodreads.com/book/show/2790831-ugly-verlier-nicht-dein-gesicht ale viem čo máš na mysli...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. musia byť aj extra vstupy? :):)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Simša: Pokiaľ sa do extra vstupov nechceš zapojiť, nemusíš. Inak neviem ako si to myslela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Presne tak som to myslela :) Ďakujem! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj, Stormy! Chcela by som sa ťa spýtať, že ak sa zapojím do tejto tvojej súťaže, či ma to niečo bude stáť... Možno je to smiešna otázka, ale nikdy som sa ešte nezúčastňovala takýchto súťaží. Mohla by si mi to prosím vysvetliť, aby som sa mohla zapojiť?? Táto kniha ma naozaj zaujala. :)
    Ak máš niekde odkaz na článok, v ktorom je to vysvetlené, kľudne mi to sem hoď. ;)
    Veľmi ďakujem. Prídem si ako "dedinčanka", ktorá zablúdila do nového veľkomesta! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj, Ronnie :)

    Nebude ťa to stáť nič, len trošku času. Všetko, čo musíš urobiť, je vyplniť formulár a pokiaľ chceš nejaký vstup na viac, trošku sa poprehrabávať internetom na určených miestach a odpovedať mi na jednu jednoduchú otázku. Zapojiť sa môžeš i bez toho, aby si skúsila hľadať teaser vety, nie je to povinné - je to extra.

    Tým pádom len klikni na odkaz, ktorý ťa odkáže na súťažný formulár a vyplň potrebné údaje. Tam to končí ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ĎAKUJEM! Hneď to idem vyplniť! ;)

      Odstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)