štvrtok, januára 26, 2012

5 dôvodov prečo... #1

 
Názov na ikonke je anglicky, prečo ô mi nechcelo pri danom písme vziať ;)

...si prečítať DIVERGENCIU!


  1. OBÁLKA – áno, prvý bod je trochu zvláštny, ale! Nie je práve obálka tým, čo nás na prvý pohľad zaujme? Je, však? Priznajte si to! Prvý dojem je dôležitý a Divergencia sa s ním popasuje jedna radosť. Look at this cover, it’s amazing!
  1. FRAKCIE – dystopické Chicago je rozdelené na päť frakcií. Dovolím si od Luu (@Little Ramblings) požičať ich preklad: Nebojácnosť, Čestnosť, Učenosť, Priateľskosť a Odriekanie. Počas čítania si človek neustále kladie otázku – kde by som skončil ja? Ja by som si to podľa testu, ktorý nájdete TU, namierila do Nebojácnosti. Že by bol vo mne skrytý dobrodruh? Uff... =D
  1. TRIS – Tris je hlavná hrdinka. Tris nevie čo presne chce. Tris je skutočná. Tris bojuje. Tris je silný charakter, ktorému budete držať palce. Tris si to zaslúži.
  1. ŠTYRI – číslovka. Áno. To číslo samo o sebe stačí. Pochopíte, keď začnete čítať.
  1. ŠTÝL – Veronica je mladá baba s úžasným štýlom. Stránky vám budú doslova horieť kvôli rýchlemu otáčaniu. Podobný štýl písania skromne v súkromí nazývam – silne čitateľný.
A teraz prichádza dôležitá otázka... kde knižku zoženiem? No... nebudem vás dlho napínať. Vydavateľstvo Slovart (Boh mu žehnaj!) si pre nás pripravilo preklad. A už od 23. januára môžete Divergenciu nájsť v kníhkupectvách. Tak na čo čakáte?! ŠUP, ŠUP do najbližšej predajne kníh!
Alebo ste snáď leniví? No okey, ja vám to odpustím, ale tým pádom musíte ísť SEM a šikovne si knihu objednať. Neoľutujete, sľubujem! ;)

P.S.: Keby že predsa len stále váhate... môžte si prečítať MOJU RECENZIU =)


12 komentárov:

  1. vždy ked si prečítam Tris tak myslím na našu Triss :D a už sa teším kedy si divergenciu prečítam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som ju začala čítať včera a rozhodne s tebou súhlasím vo všetkých bodoch. Je to skvelá kniha. Odporúčam :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeej, Sue, na našu Triss, to je milé :) Aj ja vždy myslím na seba, keď si to prečítam :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Stormy, nerobím moc meme, ale toto asi budem, je to super! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I ja si spomeniem vždy na našu Triss :)

    Luu: Pokojne :D Ono toto vlastne ani nie je meme... svojim spôsobom ani neviem čo to je :D Ale tých 5 dôvodov prečo sa môže týkať čohokoľvek :) Napr. prečo sa nedá nemilovať Dimitriho :D Alebo - 5 dôvodov prečo sa radšej vyhnúť Bad Taste in Boys a tak :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jasné :D Nebude ti teda vadiť, keď ho budem robiť v iný deň? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vôbec :) Rob, kedy to uznáš za vhodné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvělé meme, budu se těšit na další příspěvky:)
    Už aby kniha vyšla i u nás a snad nakladatelství bude následovat vašeho příkladu a ponechá nádhernou obálku.

    P.S. Krásný nový vzhled! Snad jsem nezaspala a nereaguju na něj příliš opožděně:D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Kdybych jen nebyla tolik zasypaná povinnou četbou :( Už chci taky číst normální knihy!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. No Divergencia je skvelá... Podobne - Triss :) Ja som sa tak rozčuľoval, že tam nie sú dve s :))
    Meme som dal aj ku sebe (to už vieš), na sobotu ;) Je naozaj výborné :P

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Bože, ja som sa zaprisahala že už do žiadneho meme nepôjdem ale teraz sa asi nezdržím :d

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)