utorok, januára 10, 2012

3 dôvody prečo + čosi navyše...

381803_107566302697712_100003330286355_43199_291844870_n_large
Paríž, milujem ťa! =) (wehertit.com)
Ahojte, ahojte!

Je tu dosť mŕtvo, čo? Hlavne posledný týždeň. A to vlastne minulý boli ešte prázdniny! Oh, hanba mi! HANBA! Ale tak... je to už raz tak:

1. Čo sa týka recenzií, sliny netečú! Hocikedy otvorím nejaký dokument – nič. Ale tešte sa na môj chválospev A Monster Calls! Tá kniha nemôže chýbať na nikoho to read liste (resp. currently reading či read liste :P)!!! Je proste úžasná. Ale o tom potom. Chystám menší špeciál so Stephanie Perkins. HA! Že špeciál! Nebude to nič svetaborné, ale však... uvidíte. A som zase mimo témy! =D

2. Poznáte januárové učiteľské bláznovstvo? Hej? Uff... tak som na tom podobne. Je to NA HLAVU! Každý deň čosi máme a moja unavená myseľ začína protestovať. Chúďatko! =(


3. Posledné dielo, ktoré som dočítala (vlastne dnes) je dielo Hrdinovia od Timravy. Pred tým ešte dve jej poviedky. Jednu som prečítala čírou náhodou, keď som bola v tom, že čítam Hrdinov! Nebola zlá, vážne nie... ale viete... Timrava bola psycho žena. Skvelá, ale psycho... a na tú recenzie určite nechcete! =D Ale prečítajte si Ťapákovcov – aspoň budete vedieť, ako sa ľudia nemajú správať a že život je i o inom ako o večnom ponosovaní sa na čosi a urážaní a nepochopení názoru druhého etc. etc. Poučné. FAKT! =D

Nezabudnite, že ešte máte nejaký ten piatok na zapojenie sa do súťaže o Škaredých – TU. Väčšinou som sa ohľadom extra špeci vstupov stretla s pozitívnymi ohlasmi. Tak som rada, že sa vám tento iný, povedzme, typ extra vstupov páči! Som rada, že sa vás toľko zapojilo! =) A zapojí? O=)
Ach! A ja hlava deravá – ešte stále môžete súťažiť o Divergenciu u Judit – TU. Určite sa poteší, keď si zasúťažíte. No povedzte, nie sme úžasné? No nie sme? Samozrejme, že sme! A ešte k tomu i čarovné ;D (a zároveň ďakujeme vydavateľstvu Slovart za poskytnutie... cien? áno, tak!)
A len tak mimochodom... tešte sa na tento rok! Bude to veľkéééé, veľkééé, obrovitááánske! VÁŽNE! A mne už šibe z nedostatku spánku... uff! Ale inak sa mám dobre. Len mám trošku poruchy, pretože som čítala Lolu a viete... Stephanie je super a Cricketa stvárnila úžasne a Étienne... ale o tom potom. V špeciály, okey? ;D

Na koniec už len... zájdite SEM. Na tom blogu sa totiž toho roku odohráva niečo famózne. Fantastický rok! Doslova! ;D Určite sa naša milá Luu poteší. A SEM sa pozrite tiež. Smiala som sa. Neskutočne! A asi to tak ani nebolo myslené... a je tam veľa zaujímavých informácií a... ok, už som ticho!

Dobrú noc a čítaniu zdar!
A nezabúdajte, že...

Tumblr_lw3zwelacl1qkjgpko1_400_large

P.S.: Nenechajte sa znechutiť otravnými učiteľmi. Známky nie sú všetko. A keby náhodou – v duchu im môžete napľuť do tváre a hneď sa budete cítiť lepšie. Pomáha to! =)

5 komentárov:

  1. :D :D Ale bolo to myslené aj na zasmiatie, a sympaťák je rád, že zožal úspech :D
    Zatni zuby a dobojuj sa ku vysvedčeniu, potom dáme tvoja a moja myseľ all-night párty :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Timrava je psycho žena :D :D :D :D
    super post :) nasmiala som sa :) stál za to čakanie ;)
    a súhlasím s Burtonom!!!
    a teším sa na špeciál :) vidím to tak, že ma to navnadí na Annu aj na Lolu ešte viac ako už som... :D
    držím place neboj to zvládneš! Január prejde rýchlo a už bude zase pokoj ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Burtonov citát je perfektný :)
    A teším sa na špeciál, znie to úžasne :)
    A veľa šťastia v škole :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ach povinné čítanie nikdy nebola moja šálka kávy ale akosik som sa vždy cez to prebojovala :) držím ti dnes palce, ty to zvládneš :)

    a už sa strašne teším na špeciál o Stefanie, asi by som si mohla dovtedy prečítať aj Annu, čo ty na to? :)

    Tim Burton je géniu, zbožnujem jeho filmy :) a ten citáť je pravdivý :) in so many ways :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. povinné čítanie sme chvala bohu skoro na škole nemali ale aj tak úprimnú sústrasť :)

    no a mňa ideš už totálne na Annu nažhaviť aby som si to predsa len v tej angličtine kúpila čo?

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)