utorok, decembra 06, 2011

Vianočný knižný hop

Vianočný knižný hop usporadúva SYKI @ Knižní doupě! =)

A prichádzam s mojou giveaway i ja. Trošku neskôr, ale predsa! =) Keď že však mám dve malé neterky (hm... takto o rok možno tri =)), chcem urobiť krásne Vianoce hlavne im. V mojej giveaway bude teda len jeden výherca. Pevne však verím, že i to ho poteší! :) Súťažiť budeme od dnes 6. do 22. decembra :)

Tu sú pravidlá (prepáčte, že bez diakritiky, ale to google formy som to tak musela urobiť a som lenivá to prepisovať O:-)):
* je otvoreny pre SK i CZ * ziadne extra vstupy, vsetci majú rovnaku sancu na vyhru * pokial mate menej ako 13 rokov, zucasnit sa mozte len so sshlasom rodicov * vyherca bude vylosovaný pomocou random.org * knižku budem objednávať z Bookdepository AZ v januári, pretoze sviatky bude hektické a chcem si oddýchnut, dakujem za pochopenie :) * vybrať si mozte jednu knizku od Rachel Cohn a Davida Levithana :) * duplicitné vstupy budu zmazane! * GOOD LUCK! =)

Vyhrať môžte jednu z týchto knižiek:
Naomi and Ely's No Kiss List , Dash & Lily's Book of Dares
alebo
Nick & Norah's Infinite Playlist
(titulky sú ilustračné =) neviem aké sú presne k dispozícii na BD =))

A na koniec:
Aby ste sa mohli zapojiť, stačí vyplniť jednoduchý súťažný formulár, ktorý nájdete TUUUUUUUU =)

Držím palce! =)


4 komentáre:

  1. Děkuju, Stormy, za pěknou hopovou zastávka. Přeji pěkný advent.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já se jen obávám, jestli se mi formulář neodeslal dvakrát, zrovna se mi aktualizovat chrome a načítalo se to znovu :D Takže pokud mě tam máš dvakrát, tak promiň za zmatek a jako své odčinění ti přeji pěkné svátky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Abyss: áno, prišiel dvakrát, ale nevadí :D stáva sa ;D

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)