streda, decembra 28, 2011

Vianočný knížný hop - víťaz

Aaa síce krížik po funuse, ale predsa! :) Fanúšikovia na FB sa už meno víťaza, i keď lepšie by bolo povedať víťazky dozvedeli :) 

Takže - víťazom sa stááááááva....

*pause for effect*

EVK! :)

Evka si vybrala knižku Dash & Lily's Book of Dares, ktorá je úspešne niekoľko dní objednaná a pravdepodobne už je i na svojej ceste k nej :) Pevne verím, že sa jej knižka bude páčiť a gratulujem k výhre! :)

Ostatní nezúfajte - určite sa na vás šťastie usmeje v ďalších súťažiach (a možno sa na vás usmialo u niektorého iného bloggera =)). 

Ešte by som nakoniec chcela podotknúť, že 25. decembra môj blog oslávil svoj prvý rôčik a i touto cestou by som vám všetkým chcela poďakovať, že ste so mnou mali trpezlivosť a čítali moje články! :) Pevne verím, že sa takto stretneme i o rok! :) 

6 komentárov:

  1. Ještě jednou děkuju a gratuluju k 1. výročí.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratuluji k výročí tak i vítězce k výhře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratulujem Evk k víťazstvu :) a tebe Simi veľa veľa chuti do blogovania v nadchádzajúcich rokoch :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ešte raz, všetko najlepšie tvojmu blogu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gratuluju Evk! ;)
    Přeju ti hodně blogových úspěchů! ;))

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)