nedeľa, decembra 11, 2011

Vianočná reťazovka #3

Môj tretí príspevok do Vianočnej reťazovku, ktorú hosťuje SUE =)

3. ADVENTNÁ NEDEĽA

Aká je tvoja najobľúbenejšia vianočná kniha?
No... veľa vianočných kníh som neprečítala. Na jedinú, na ktorú si spomínam, je Krtko a Vianoce + knižka o Vianociach u medvedíkov... Ale neviem ako sa volala. Sama sa však chystám na Vianočnú koledu od Dickensa. Videla som už nejedno spracovanie a celým tým príbehom som nadšená! To mi pripomína, že zase neviem, kde mám DVD s Vianočnou koledou, v ktorej Ebenezera nadaboval Jim Carrey... sakra!

Aké je tvoje najobľúbenejšie jedlo?
Kapustnica!

Čo pre teba znamenajú Vianoce?
Jediné, čo viem s istotou povedať, je to, že nie to čo kedysi =). Už sa z nich nedokážem tak radovať. Ale tá vianočná atmosféra je na nezaplatenie, to sa musí uznať =).

Dostala si niekedy darček, ktorý sa ti nepáčil?
Každý darček ma poteší. Čokoľvek v ňom nájdem. Možno keď som bola malá, tak som bývala sklamaná z ponožiek, ktoré pod stromčekom nikdy nechýbali =D. Ale to už bolo dávno... =)

Čo si predstavuješ pod duchom Vianoc?
Duch minulých, prítomných a budúcich Vianoc... ech, zase som pri Vianočnej kolede! Toto je trochu podivuhodná otázka... takže... neviem. Že by vzájomné porozumenie a lásku? =) Áno, to bude asi ono.

3 komentáre:

  1. Ponožky pod stromčekom? Nachádzala som si pod stromčekom rôzne oblečenie, ale ponožky to nikdy neboli, aspoň, čo si pamätám...
    Vianoce sú krásny sviatok, len už som z toho asi vyrástla... fakt škoda, ale tá vianočná atmosfére je tu stále :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :D Ono... ja mám dosť ponožkový problém :D Nikdy neviem žiadne nájsť a preto som vždy dostala pod stromček i ponožky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No niečo mi hovor... :) O ponožkách viem svoje :) :)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)