pondelok, decembra 05, 2011

Vianočná reťazovka #2

Môj druhý príspevok do Vianočnej reťazovky, ktorú hosťuje SUE =)

2. adventná nedeľa

Patrí podľa teba sneh k Vianociam, alebo Vianoce sú Vianocami aj bez neho?
Keď že sú pre mňa Vianoce Vianocami len vtedy, keď mám opäť pocit, že som sa vrátila do detstva tak áno. Pre mňa musia byť biele Vianoce na to, aby som si ich užila tak, ako sa patrí.

Zvyknete na Vianoce variť tradičné jedlá?
Zemiakový šalát, ryba, kapustnica... áno. Pre nás sú to tradičné jedlá.

Aké darčeky najradšej dávaš?
Božtek na líčko a silné objatie. Pretože akýkoľvek darček komukoľvek dám, tak viem, že predsa len ten pocit, keď ich objímem je viac, ako čokoľvek hmotné.

Aká je tvoja najobľúbenejšia vianočná rozprávka?
Ráta sa Mrázik? =) Ak áno, tak ten. A taktiež Rudolf. Nájde sa ich i viac.

Aká je tvoja najobľúbenejšia vianočná skladba?
Z tých našich je to určite Každý deň budú vraj Vianoce. V škole ju zvykneme spievať posledný deň. Zo zahraničných si v mojom srdci našla miesto hlavne All I Want For Christmas Is You =) Ale samozrejme, je toho oveľa, oveľa viac! =)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)