nedeľa, decembra 18, 2011

Posúď knihu podľa obalu #10

Meme usporadúva SYKI (@Knižní doupě).

Autor: Robin Stevenson
Kniha: Escape Velocity
Anotácia (môj voľný preklad):

Otec Lou bol závislý na liekoch proti bolesti od nehody, po ktorej nebol schopný pracovať. Je dobrým, milujúcim otcom, ale tak trochu nanič. Matka Lou, Zoe, je úspešná spisovateľka, ktorá opustila Lou po narodení a začala o ňu prejavovať záujem až pred tromi rokmi, keď mala Lou 12. Ich vzťah je od tej doby napätý, ale keď má otec Lou mozgovú mŕtvicu, má miesto kam ísť, kým sa zotaví. Lou sa snaží nájsť svoje postoje a zistiť, prečo ju matka pred toľkými rokmi opustila. Je presvedčená, že odpovede nájde v Zoeiných románoch, ale keď babička Lou – Heather – začne čítať, Lou si uvedomí, že možno svoju matku podcenila.

Môj názor: Keď som uvidela obálku, povedala som si - WOW! Tá je nádherná! Pretože vážne taká je. Možno obsah nie je dych berúci, ale rozhodne je zaujímavý. Obálka ma však napriek svojej jednoduchosti dostala. No, ale posúďte sami =)

1 komentár:

  1. je krásna... taká jednoduchá, svetlá ale zároveň tajomná... plus k tomu to písmo... dobre si dnes vybrala :)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)