sobota, decembra 03, 2011

On My Wishlist #13

Toto meme usporadúva Book chick city :) Podstatou meme je každú sobotu uverejniť zopár kníh, na ktoré máte zálusk, inak povedané - radi by ste ich mali na poličke :) Možno ich už máte prečítané, možno ešte nevyšli a možno sú na literárnom poli už nejaký ten deň, týždeň, mesiac, rôčik... :)

Hush, Hush (Hush, Hush, #1) Crescendo (Hush, Hush, #2)

Silence (Hush, Hush, #3)

Takže túto sobotu som si vybrala sériu Hush Hush od Beccy Fitzpatrick. Čítala som prvú časť a tá sa mi veľmi páčila. I keď ma trošku hnevá, že Becca stále nemá dosť a z pôvodných dvoch kníh sa na koniec vykľuli štyri. Dúfajme, že piatej časti sa už nedočkáme, lebo mňa osobne by porazilo :D

3 komentáre:

  1. Mám doma Zvrženého a na Crescendo si už dlouho brousím zuby...:DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. na hush hush sa chystám už poriadne dlho, ale stále sa k tomu neviem dokopať :D hm... možno pôjdem v pondelok do knižnice :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Čítala som Zavrhnutý a Crescendo, momentálne čakám na Ticho :D U nás by malo vyjsť v marci, tak som zvedavá.

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)