štvrtok, decembra 01, 2011

Fall in love... #18

Môj 18. príspevok do môjho meme Fall in love + ako čerešnička na torte nová ikonka :) Dúfam, že sa páči :) A kto je mojím párom tohto týždňa? ;)

Autor: Lisa McMann
Kniha: Wake (Dream Catcher #1)
Zamilovaný pár: Jaine ♥ Cabel
Typ lásky: doplňujúca, uľahčujúca, bojujúca, spočiatku nedôverčivá a váhavá
Prečo som si vybrala práve tento pár: Pretože som len pred pár minútami túto knižku dočítala a Jaine s Cabelom sa ma svojim vzťahom neskutočne dotkli. Možno nešlo o lásku, ktorá hory prenáša, ale určite človeka zaujme.
Môj názor, moje pocity: Jaine i Cabel si čosi prežili a Jaine má k tomu svoj dar... vzájomne voči sebe našli pochopenie. Možno občas trochu pritiahnuté za vlasy, ale predsa len krásne a pochopiteľné. Láske sa medze nekladú.





8 komentárov:

  1. O tejto knihe som už veľa počula a rada by som sa k nej niekedy dopracovala, tak som zvedavá, či mi to vyjde. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No ten obrázok MEME sa ti naozaj vydaril... Knižku som čítal, je to taká zaujímavé, nevšedná YoungAdultovka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Herbal vaporizers are known in every corner of the city across the globe but then and are the ultimate
    medicine to get rid of any problem, let be health related or
    thinking related. The volcano vaporizer comes with an outstanding three years
    warrantee amount, and substitution any components that may
    be missing are extremely progressing to be straightforward.

    Every section of society is getting involved to increase the consciousness about health.


    My blog: silver surfer vaporizer
    my page :: portable vaporizer

    OdpovedaťOdstrániť
  4. The little fan is also very quiet; much quieter than
    a steam vaporizer. Some of the leading brands of vapes in the market today are
    volcano, silver surfer and the iolite vaporizer. There is
    no need for the buyer to get an expensive Vaporizer yet it some with features they cannot use.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Unlike the traditional vaporizers, digital vaporizers have a more
    advanced interface which gives an enjoyable experience.
    Angela King, director of Hart & Hind Fitness Resort in Rio Frio, Texas, recommends doing three sets of 10 to 12 biceps curls an
    hour or two before you hit the stores. Select one of the most effective yet major Vaporizer distributor
    and wholesaler for lifetime practical experience with a wonderful gadget in your hands all the time.
    my webpage - Vaporizer

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Turn it all the way around to it's fullest degree and then back about. At birth, they are each the size of a pea, growing larger as we mature into young adulthood. Blame it on the rise in the level of stress people are living under or credit it to the extensive work by marketers, fact stays the same that a large number of people are hooked to the ill-habit of smoking.

    my blog - Vaporizer

    OdpovedaťOdstrániť
  7. This method is preferred over the previous one, as the herbs are heated separately,
    and not over a plate. "Sinusitis, commonly called a sinus health disease, is an inflammation of the air passages connected to the membranes of the nose. Inquiries should be addressed to info@healthytreatments.

    Feel free to surf to my site ... Vaporizer

    OdpovedaťOdstrániť
  8. The Reaper won't come anywhere near you until the day he comes out from the drugged out polluted state I was previously in. It was only when she returned to the adult fleshlight: they are alone, masturbation will help you ejaculate.

    Have a look at my website ... mens sex toys

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)