nedeľa, decembra 18, 2011

Blogové stromčeky – inštrukcie + linkovač

Ahojte, všetci!

A je to tu! O 6 dní sú Vianoce a ja mám pocit, ako keby šlo len o ďalší deň tohto roku. Vonku hreje slniečko, je mokro a v dome vôbec necítiť tú pravú vianočnú atmosféru. Je to dávno, čo som mala 4 roky a Vianoce pre mňa boli udalosťou nad udalosti. Včera mamina napiekla medové rezy (ktoré som mala piecť ja, ale budiž =D) a budúci týždeň sa idem pustiť do pečenia ja. Prečo vám to všetko hovorím? Ani neviem, len tak! =D V komentároch sa môžete i vy pochváliť, ako to cítite ;D

No ale poďme k tomu, prečo sme sa tu vlastne zišli. Uff, z tej školy mi už vážne šibe!

Blogové stromčeky – informačné centrum (nie, nie som na práškoch len na kofeíne ;D):
○ linkovač je otvorený od 18. do 31. decembra 2011 (do polnoci =))
○ ideál by bolo, keby že do linkovača nahodíte priamo link na príspevok so stromčekom, môžete tam však nahodiť i link na blog, len PROSÍM – v tomto prípade nahoďte na viditeľné miesto na blogu odkaz na váš príspevok, aby sa tí, ktorí sa chcú pozrieť na stromček k príspevku ľahko dostali (som si istá, že keď už raz budú na vašom blogu, tak sa tam určite vrátia opäť =))
○ bola by som rada, pokiaľ by ste svoje stromčeky zverejnili od toho 24. do 26. decembra, môžete tak urobiť však i skôr, i neskôr, je to prosto na vás! =) keď nemáte čas, žiaden strach – Stormy vás za to určite nezje ;)
○ pokiaľ nemáte blog, ale chceli by ste sa zapojiť:
Ø      môžte stromček zverejniť na facebooku a prihodiť naň odkaz (samozrejme zmeniť nastavenia pri fotke, aby sa zobrazovala každému =)), na twitter, na tumblr... fantázii sa medze nekladú! =)
Ø      ak sa nechcete zapojiť ani v jednej tejto forme – napíšte mi na mail sima.burcikova@gmail.com s predmetom Blogové stromčeky, do prílohy pridajte fotku stromčeka + text, aký chcete mať v príspevku a samozrejme vašu prezývku =) postupne všetky stromčeky popridávam a nahodím linky do linkovača =)
○ ak sa zapojíte súhlasíte s tým, aby som po tejto ‚akcii‘ mohla využiť vaše fotky a nahodiť ich do albumu na FB (samozrejme pripíšem i meno autora + prípadne link na blog =))
○ to, že ide o stromčekový článok neznamená, že sa nemôžte pochváliť tým, čo ste dostali, čo nedostali, aká bola večera (obed? =)), či ste videli zlaté prasiatko a či bolo všetko také, aké malo byť =)
○ nie je to nutnosť, ale potešilo by ma, pokiaľ by ste na mňa vo svojom príspevku odkázali, ako na hostiteľku Blogových stromčekov ;)
○ do príspevku so stromčekom nahoďte i linkovač, aby sa čitatelia vedeli preklikať i k ostatným stromčekom =) predsa len je fajn pokochať sa niečím pekným, no nie? =) a plus ikonku =)
○ a na koniec už len malá informácia -> ikonku má na svedomí SUE =)

Link na linkovač (stačí skopírovať text v boxe =))

<!-- start InLinkz script -->
<script type="text/javascript">
                document.write('<script type="text/javascript" src=http://www.inlinkz.com/cs.php?id=110204&' + new Date().getTime() + '"><\/script>');</script>
<!-- end InLinkz script -->



5 komentárov:

  1. Určite sa zapojím, link hodím keď postavím stromček čo bude asi tak deň pred Štedrým dňom :)

    Inak skvelý nápad!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I my staviame stromček deň pred Vianocami :) Len niektorí spomínali, že počas sviatkov nebudú mať čas, tak som to nahodila trošku skôr :) Teším sa na tvoj stromček ;) A som rada, že sa nápad páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mi už stromček máme, ale len taký maličký včera do ozdobovala dcérka (5 rokov) :D :D keď sa mi nabijú baterky do foťáka určite vyfotím :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Prosím prosím, já moc nevím, o co vlastně jde :) Chápu to správně, že mám napsat článek, kde zveřejním fotku našeho stromečku a pak tady dám odkaz? Děkuji prosím odepsat raději na blog děkuji :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. U nás stromeček ještě není, ale slibuju, že až bude, tak se přihlásím a zveřejním fotky. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)