utorok, novembra 01, 2011

Teasar Tuesday #15

Toto meme organizuje Should Be Reading :)

○ Vezmi knihu, ktorú momentálne čítaš.
○ Otvor na hociktorej strane.
○ Odpíš 2 'teaser' vety odniekiaľ zo strany.
○ Vyhýbaj sa spoilerom!
○ Nezabudni pridať meno autora a názov knihy, aby si zúčastnení mohli knihu pridať do svojej záložky to-read (budem čítať).

The Truth about ForeverAutor: Sarah Dessen
Kniha: Truth about Forever
Teaser vety:

But this was the first time we were going to be apart for more than a weekend since we’d gotten together, and I was beginning to realize that the small reassurances I got in person would not transfer over to email. But he loved me, and I knew that.

Môj voľný preklad:

Ale toto bolo po prvý raz čo spolu neboli dlhšie ako víkend odkedy sme spolu a začínala som si uvedomovať, že to malé uistenie, ktoré som mávala osobne sa nedá preniesť emailom. Ale on ma miloval a ja som to vedela.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)