sobota, novembra 12, 2011

On My Wishlist #12

Toto meme usporadúva Book chick city :) Podstatou meme je každú sobotu uverejniť zopár kníh, na ktoré máte zálusk, inak povedané - radi by ste ich mali na poličke :) Možno ich už máte prečítané, možno ešte nevyšli a možno sú na literárnom poli už nejaký ten deň, týždeň, mesiac, rôčik... :)
Looking for AlaskaThe Truth about Forever
LOOKING FOR ALASKA (John Green) | TRUTH ABOUT FOREVER (Sarah Dessen)

Truth about Forever som už čítala a knižka sa mi neskutočne, ale neskutočne páčila ♥ Looking for Alaska mám rozčítané a všetci v mojom okolí ju vychvaľujú do nebies. Som zvedavá, aký názor na ňu budem mať na koniec ja ;)

2 komentáre:

  1. tak to už áno :) velmi pekný výber :) LFA mám už stiahnutú a rada by som sa k tomu dostala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Asi si už konečně taky přečtu něco od Sarah Dessen...;))

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)