utorok, novembra 15, 2011

Naprieč knižným vesmírom #4

Čo si pre nás chystá Slovart?

  1. Krystyna Kuhn – Hra (Údolie #1) – na pultoch sa objaví 8. decembra 2011
Je tmavé…
Leží uprostred pustatiny…
A skrýva strašné tajomstvo...

Noví študenti Grace College oslavujú príchod do školy zoznamovacím večierkom. No čoskoro si Julia s kamarátmi uvedomia, že v údolí uprostred kanadských hôr sa dejú čudné veci. Prečo je v okolí školy toľko tabuliek so zákazmi? A prečo sa údolie nedá nájsť na Google Earth? Situácia sa vyhrotí, keď pred očami Juliinho brata skočí do Zrkadlového jazera akési dievča, ktoré vír okamžite stiahne pod vodu. Ale Robertovi nikto neverí – dokonca ani Julia.

A na koniec ešte malé prekvapenie... exkluzívnu ukážku z knihy si môžete prečítať TU =)

  1. Veronica Roth – Divergencia (Divergencia #1) – na pultoch sa objaví UŽ v januári 2012!
O tom, že má Slovart vydať Divergent viete už všetci... ale to, že sa dátum vydania posunul o celý mesiac dopredu však nie! Slovenskí fanúšikovia sa z tejto knihy teda môžu tešiť už od januára, a nie februára, 2012!

A malá pikoška z môjho života – pred nedávnom som písala Veronice. Nemohla som si pomôcť. Dnes ma čakalo prekvapenie... Veronica mi odpísala! Keď že som jej písala i o tom, že som zo Slovenska, potešila ma tým, že je práve v tomto období neďaleko nás – nachádza sa v Rumunsku. A čo ma potešilo ešte viac je to, že usilovne pracuje na pokračovaní – INSURGENT.

  1. Čoho sa ešte dočkáme?
Pravdepodobne dvoch noviel od Alyson Noel – Cruel Summer a Faking 19. Okrem toho sa na slovenských pultoch určite objaví The Unbecoming of Mara Dyer od Michelle Hodkin. Knihu som si zamilovala! Moju recenziu nájdete TU. Okrem toho sa môžeme tešiť i na Mortal Instruments, ktoré sa v slovenskom preklade budú nazývať Nástroje smrteľníkov. A dočkáme sa ich skôr, ako sme očakávali! Prvá časť uzrie svetlo sveta už v marci 2012. A verte či nie, ďalšie dve na seba nenechajú dlho čakať ;D Čo sa týka posledného dielu Lesa kostí – ten by sme mali držať v rukách v septembri 2012. Kto sa teší? Hláste sa!

Čo zaujímavé vyšlo a ja som o tom zabudla povedať?
IKAR – Dcéra dymu a kosti, Ty proti mne (a určite je toho ešte o čosi viac, ale ja nejako nemám prehľad =D)
FRAGMENT – Erebos, V zajatí snov: Precitnutie, Krásni mŕtvi: Arizona, Mariotovi dediči: Prekliatie, Temné vízie: Zvláštna sila, Stefanove denníky: Túžba po krvi, Percy Jackson: Vojna bohov
MLADÉ LETÁ – Malé klamárky: Dokonalé, Oksa Pollocková: Vyvolená

Ja, knihy, blog a okolitý svet
Ja – som v poriadku. Knihy – čítam jedna radosť. Blog – povedzme, že teraz sú to jeho lepšie časy. A okolitý svet – nemení sa. Ale tak – na etickej sme práve mali aktivitu, ktorú mávame každý rok, počas ktorej si jeden zo spolužiakov sadne doprostred triedy a ostatní mu povedia, čo si na ňom vážia. Čo spolu prežili. Ako ho majú radi. A dnes som tam sedela i ja a odchádzala z učebne s úsmevom na tvári =) Ach – a tešte sa na zopár recenzií! Teraz budem mať 4 dni voľna, takže sa pokúsim dobehnúť zmeškané ;D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)