streda, novembra 09, 2011

My Week in Progress #7


Meme na stredu z dielne NIKKI FINN :)

Ktorá kniha, ktorú si nečítala, ťa zaujala na blogoch či na GoodReads?
You Are So Undead to Me by Stacey Jay.

Aký film si videla naposledy?
Po dlhej dobe môj obľúbený – 10 vecí, ktoré na tebe nenávidím ♥ A hneď 3x! =D

Čím si si naposledy urobila radosť?
Predvčerom. Kúpila som si – tak tiež po dlhej dobe – Margot. Milujem Margot! =D

Čo sa ti naposledy snívalo?
Hm... neviem si na nič súvislé spomenúť. Ale v jednom zo snov bol neskutočne sexy chlap ♥ Ehm... hlavné je, že si pamätám podstatu, že? =D

Aké motto, hláška či veta z knihy či internetu sa ti páčila za posledný týždeň najviac?
Veľa ľudí mi povedalo, že som krásna, ale ešte nikto mi nepovedal, že mám krásnu dušu a to je v živote podstatnejšie. To mi pripadá, akoby niekto chválil obal čokolády, v skutočnosti je dôležité, aká čokoláda sa pod tým obalom skrýva.

 ->   našla som ju niekde na internete =)

Tri veci, na ktoré máš práve teraz chuť?
Žuvačka, cukrík a, a, a.... čokoláda.

Akú hudbu v týchto dňoch počúvaš?
Všelijakú. Neskutočne som si však obľúbila Natalie Walker. Waking Dream je moja najobľúbenejšia a práve pri nej som si dala re-read Hier o život.


Keby ťa celý svet teraz počúval, čo by si mu povedala?
Chyby sú tým, čo nás robí výnimočnými.

Kedy si sa naposledy zo srdca zasmiala?
Dnes veľa ráz =) Ale napríklad ráno, keď pred školou stála moja najlepšia kamarátka s priateľom. A ten sa mi s takým nadšeným tónom pozdravil „ahoj, Sima!“, ja jemu späť „ahoj, Marek!“ a chúďa Lili sa tam šla zošúľať. Nehovoriac o mne. Do školy som vchádzala stále s priblblým úsmevom na perách =D

Najbáječnejší počin / Najbáječnejšia vec celého týždňa?
Uvedomenie si niektorých skutočností o živote. Niektorí ľudia môžu neskutočne ľutovať, že nečítajú knihy. Fakt netuším, ako na niektoré podstatné fakty o živote vôbec prídu =D

Dnes večer máš jedinečnú možnosť povečerať s akoukoľvek osobou. Kto to bude?
A môžu to byť osoby? Babs ♥ (moje 4 kamarátky =) nanešťastie sme ešte nemali to šťastie stretnúť sa :/)

1 komentár:

  1. 10 Things I Hate About You <3<3<3 Milujem ten film... Heath Ledger <3<3<3 aj Julia Stiles... Best film ever!!! mohla by som ho dokolečka pozerať
    a pesnička je pekná :)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)