utorok, októbra 25, 2011

Teasar Tuesday #14

Toto meme organizuje Should Be Reading :)

○ Vezmi knihu, ktorú momentálne čítaš.
○ Otvor na hociktorej strane.
○ Odpíš 2 'teaser' vety odniekiaľ zo strany.
○ Vyhýbaj sa spoilerom!
○ Nezabudni pridať meno autora a názov knihy, aby si zúčastnení mohli knihu pridať do svojej záložky to-read (budem čítať).

Divergent (Divergent, #1)Autor: Veronica Roth
Kniha: Divergent
Teaser vety:

"Come on," he says. "I have something else to show you."

Môj voľný preklad:

"Poď," hovorí. "Mám ešte čosi čo ti ukázať."





3 komentáre:

  1. Pěkná větička...
    Připisuju Diveregent na seznam knih pod stromeček. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Divergnet se mi vážně líbilo :) Co na to říkáš ty?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Will: Neoľutuješ ;)

    Nora: Spočiatku som bola... sklamaná. Preto som knihu odložila a počkala pár týždňov, mesiacov, a pustila sa do nej opäť. A musím priznať, že som od toho momentu bola nadšená a nadávala, keď som sa musela odtrepať do postele a spať namiesto čítania :)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)