sobota, októbra 08, 2011

On My Wishlist #9

Toto meme usporadúva Book chick city :) Podstatou meme je každú sobotu uverejniť zopár kníh, na ktoré máte zálusk, inak povedané - radi by ste ich mali na poličke :) Možno ich už máte prečítané, možno ešte nevyšli a možno sú na literárnom poli už nejaký ten deň, týždeň, mesiac, rôčik... :)

Airhead (Airhead, #1)

Runaway (Airhead, #3)

Áno, tento týždeň moje srdce zapišťalo po sérii Airhead od Meg Cabot. Prvú časť som čítala už dávnejšie a neskutočne sa mi páčila. K druhej som sa však nejako nedokázala dostať :/ Pevne však verím, že sa to čoskoro zmení! :) Knihy by som chcela mať i doma na poličke, pretože Em je jednou z mojich obľúbených hrdiniek :) Jej myslenie je jednoducho úžasné! :)

2 komentáre:

  1. Airhead sú peckové knihy :D odporúčam :D mne sa to strašne páči. :) Meg je proste dokonalá. :D Aj Abadoned bolo celkom dobré :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som čítala len prvú časť, ale tá sa mi veľmi páčila :) K ostatným sa jednoducho nedokážem dostať :D

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)