sobota, októbra 29, 2011

On My Wishlist #11

Toto meme usporadúva Book chick city :) Podstatou meme je každú sobotu uverejniť zopár kníh, na ktoré máte zálusk, inak povedané - radi by ste ich mali na poličke :) Možno ich už máte prečítané, možno ešte nevyšli a možno sú na literárnom poli už nejaký ten deň, týždeň, mesiac, rôčik... :)

Past Perfect  Hunting Lila
PAST PERFECT (Leila Sales) | HUNTING LILA (Sarah Alderson)

Prvou dvojkou pre tento víkend sú teda knižky PAST PERFECT a HUNTING LILA. Na prvú ma upozornila BEA (vzhľadom na to, že máme v mnohých ohľadoch neskutočne podobný vkus a myšlienky = je 90% pravdepodobnosť, že sa do knihy zamilujem ako ona) a druhú mi do pozornosti postavila JUDIT s ANYOU. Niektorí sa k tejto knihe stavajú skepticky, ale... tá obálka! Za tú by som bola schopná vraždiť!

Beautiful Disaster The Girl in the Steel Corset (Steampunk Chronicles, #1)
BEAUTIFUL DISASTER (Jamie McGuire) | THE GIRL IN THE STEEL CORSET (Kady Cross)

Čo sa týka druhej dvojky, tak to sú knihy BEAUTIFUL DISASTER a THE GIRL IN THE STEEL CORSET. Prvá menovaná nie je zo žiadnej série, ide o jednu jedinú knihu (♥_♥) a ako prvá ma na ňu upozornila TRISS. A keď sa Triss niečo páči (a ešte k tomu i Judit!), prečo by sa to nepáčilo mne? Pri druhej menovanej u mňa zafungovalo čaro traileru, ktorý ma dostal do kolien. A och, och - tie šaty na obálke... no nie sú dokonalé? (♥_♥)

4 komentáre:

  1. Knížku Hunting Lila už mám doma.. ale bohužel, když mi přišla byla mi zabavena s tím, že ji dostanu až na vánoce:/.. Tak doufám, že se mi bude taky líbit, protože ta obálka je úžasná!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Abych řekla pravdu Hunting Lila mě ani moc neláká...:( Za to nad The Girl in the Steel Corset slintám už docela dlouho! :)) Bohužel ji Ježíšek určitě nepřinese. :((

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie šaty!!!<3<3<3
    to je úplný nezvyk že má nejaká knižka len jeden diel, že nie je zo série... som na to zvedavá

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všetky štyri vyzerajú dobre (obálky:D) a som rozhodnutá si prečítať Girl in the steel corset.:D Je už pripravená na čítačke, yay.

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)