sobota, októbra 22, 2011

On My Wishlist #10


Toto meme usporadúva Book chick city :) Podstatou meme je každú sobotu uverejniť zopár kníh, na ktoré máte zálusk, inak povedané - radi by ste ich mali na poličke :) Možno ich už máte prečítané, možno ešte nevyšli a možno sú na literárnom poli už nejaký ten deň, týždeň, mesiac, rôčik... :)

UgliesPretties (Uglies, #2)

Specials (Uglies, #3)Extras (Uglies, #4)

Pre túto sobotu som si vybrala knižnú sériu UGLIES od Scotta Westerfelda, ktorej prvej časti sa čoskoro dočkáme i my :) A to hneď v januári 2012! :) A slovenská obálka?
Dokonale zvrátená... a perfektne vystihuje knihu, že? :) Už sa teším na to, ako ju budem mať na poličke! Nezabudnite poďakovať vydavateľstvu SLOVART :)

2 komentáre:

  1. Já mám doma první a druhý díl, ale zatím jsem se ani k jednomu nedostala..
    A ta slovenská obálka je úchvatná! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám doma Ošklivé a taky jsem se k němu ještě nedostala...:)
    Z té vaší obálky mi běhá mráz po zádech! :D

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)