streda, októbra 26, 2011

Nejděsivejší nej - 5 děsivých filmů

Špeciálne meme, ktoré je súčasťou jesenného projektu DĚSIVÝ PODZIM, ktorého autorkou je SYKI (@Knižní Doupě) s ABYSS (@Knižní nekonečno).

Tí druhí (The Others)
Nicole Kidman je výnimočná herečka a dokonale to predviedla i tu. Jeden z najlepších hororových zážitkov. Bez debaty.








Paranormal Activity
Priznávam - pri pozeraní filmu som sa strhla len jediný raz. Ako náhle som si však ľahla do postele... začala jazda. Strhávala som sa a modlila, aby ma čosi nevytiahlo z postele. To mám za to, že podobné filmu pozerám v noci a sama. A vrchol všetkého bolo to, že sestra šla za mamou s tým, že musí ísť do nemocnice (bola v 9. mesiaci tehotenstva :)) a keď som videla tieň plaziaci sa po stene, nebolo mi všetko jedno :D





Sirotinec (The Orphanage)
Priznávam - na prvý pohľad nejde práve o najdesivejší horor, ale ja som sa bála. Predstavte si, že duchovia by vám boli ochotní povedať, kde je váš syn, pokiaľ by ste si s nimi zahrali hru... hm, ďakujem, ale ja by som to asi nezvládla :) Ale rozuzlenie je desivo smutné :(







Kruh 1,2 (The Ring 1, 2)
Prvá časť bola pre mňa ešte slabým odvarom, i keď okolo TV som prechádzala po večeroch rýchlosťou svetla. Druhá časť ma dostala oveľa viac a bála som sa vliezť do vane. Ešte do teraz, keď si na to spomeniem, mám divný pocit vo vani, že sa po mne čosi sápe. Brrrr!






Šiesty zmysel (The Sixth Sense)
Bruce Willis svoju úlohu zvládol bravúrne. Nehovoriac o vtedy ešte malom Osmentovi. Nechcem si predstaviť, že by som bola mŕtva a nevedela o tom. Nedokážem sa vcítiť do kože Colea... viem si približne predstaviť, čo prežíval, ale... tam to končí. Skvelý zážitok.







4 komentáre:

  1. ten kruh sa asi bude vyskytovať u viacerých :), ostatné filmy som nevidela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na Sirotčinci jsem byla v kině, s originálním španělským dabingem... byla jsem podělaná strachy a ke konci jsem se na to už ani dívat nemohla, pořád jsem zavírala oči.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Šiesty zmysel aj Tí druhí patria medzi moje obľúbené, hlavne kvôli koncu :) Paranormal activity jednotku som videla v kine a súhlasím, že samotný film nie je nič moc, ale potom tie stresy no ďakujem pekne :D Kruh som videla len jendotku ale aj to mi celkom stačilo :D a Sirotinec som nevidela

    OdpovedaťOdstrániť
  4. paranormal activity byl stav, co mi paranormal activity způsobil :D fakt humus... :D Přemýšlela jsme, že bych do svého seznamu dala taky Šestý smysl, ale nakonec jsem to nechala Ďáblovu advokátu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)