streda, októbra 19, 2011

Najděsivejší nej - 5 děsivých knih

Špeciálne meme, ktoré je súčasťou jesenného projektu DĚSIVÝ PODZIM, ktorého autorkou je SYKI (@Knižní Doupě).

Musím sa priznať - nečítam hororové knihy. Alebo som na ne ešte nenatrafila, nemala čas. Skôr sa venujem pri tomto žánri filmom (i keď neviem potom zaspať :D ducháriny forever!). Zozbierala som však pár kníh, pri ktorých som sa klepala od strachu či už preto, lebo som sa bála o hlavných hrdinov, alebo po ktorých dočítaní som mala desivé sny apod. :) Takže - 5 desivých kníh! :)

The Unbecoming of Mara DyerThe Unbecoming of Mara Dyer
Nemyslela som si, že kniha ma tak chytí za srdce. Ale chytila a to i svojou hororovou stránkou. A verte či nie... počas čítania knihy, a vlastne i po dočítaní, som okolo zrkadiel prechádzala čo najrýchlejšie. Večer som sa do nich odmietala pozrieť.





The Forest of Hands and Teeth (The Forest of Hands and Teeth, #1)

The Forest of Hands and Teeth
Dva týždne sa mi snívalo o tom, že máme ostnaté drôty okolo domov, pretože sú všade nemŕtvi. A tie svine mi k tomu v tom sne ešte zožrali psa! :‘-(






The Body Finder


The Body Finder
Kniha sama o sebe desivá nie je. Ale opäť sa vkradla do mojich snov. Mňa a kamarátku prenasledoval vrah. Nebolo mi všetko jedno. A už vôbec nie, keď prišla scéna, keď som sa do jeho kože preniesla ja sama. Brrr!






The Hunger Games (The Hunger Games, #1)
The Hunger Games
Klepala som sa pri predstave, že by sa Katniss alebo Peetovi niečo stalo.








CoralineCoraline
Jedinou chybou tejto knižky bolo to, že som ju prečítala asi pred rokom. Čiže ako 15 ročná. Keby že si ma kniha nájde o pár rokov skôr, budem unesená jej prevedením. Takto šlo len o desivú rozprávku, i keď veľmi, veľmi dobrú! A druhá matka s gombičkovými očami? Totally bitch!







1 komentár:

  1. Ta poznámka o zombících mě dostala smíchy do kolen :D Potvory, co ti žerou psa ve snu!

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)