streda, októbra 05, 2011

My Week in Progress #6

Meme na stredu z dielne NIKKI FINN :)

Ktorá kniha, ktorú si nečítala, ťa zaujala na blogoch či na GoodReads?

The Perks of Being Wallflower by Stephen Chbosky (viac).

Aký film si videla naposledy?

Film žiadny, ale niekoľko častí The Big Bang Theory :) Ja ten seriál milujem ♥

Čím si si naposledy urobila radosť?

Ja sama sebe ničím. Ale urobil mi ju profesor konverzácie z angličtiny, keď mi oznámil, že nemusím písať test kvôli dobre napísanej eseji. Pozerala som ako puk :D Ešte že nám posielal e-mail a nepovedal to osobne :D

Čo sa ti naposledy snívalo?

Súviselo to z vyššie uvedenou esejou. V sne sme však mali škole v nejakých kúpeľoch a profesor mi podával esej so slovami, že som dostala dvojku. Keď som sa pozrela na papier, bola som zhrozená - videla som doslova červené more! :-O A keď som sa ho pýtala na to, ako je to možné, povedal, že tam bolo len pár chybičiek a preto dvojka. WTF?! :D

Aké motto, hláška či veta z knihy či internetu sa ti páčila za posledný týždeň najviac?

“The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you.”  (Stephanie Perkins - Anna and the French Kiss)

Tri veci, na ktoré máš práve teraz chuť?

Stále to sú muffiny :D Syrová pizza a maliny ♥

Akú hudbu v týchto dňoch počúvaš?

Autorka meme mi pripomenula svojim postom na blogu Hurts. Takže to sú posledné 2 dni hlavne oni :)

Keby ťa celý svet teraz poslúchal, čo by si mu povedala?

Neberte život až tak vážne, aj tak z neho nevyviaznete živí ;)

Kedy si sa naposledy zo srdca zasmiala?

Dnes v škole s kamarátkami na praskacom prášku :D Viete, to je ten, ktorý zvykol byť pri takých lízankách v tvare nohy :D A ak sa ma chcete spýtať, či som v poriadku - odpoveď znie: Nie, ale už som si zvykla ;D

Najbáječnejší počin / Najbáječnejšia vec celého týždňa?

Jednotka z geografie a a a ... konečne som sa dostala k Medzi odtieňmi sivej! ♥

Dnes večer máš jedinečnú možnosť povečerať s akoukoľvek osobou. Kto to bude?
S kýmkoľvek? :) Určite s mojou kamarátkou Ľudkou :) 

1 komentár:

  1. The Perks of Being Wallflower mám v compe už asi polroka a stále som to neprečítala ešte. Hrôza!! Ale ak sa mám priznať, ja sa brutálne na ten film teším. Môj sladký Logan Lerman tam bude hrať!!! Teším sa :D:D

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)