utorok, októbra 11, 2011

Keď človek nemá čas na knihy...

...tak to je na prd!

Áno, je! Priznajme si to. Pomaly za nami bude polovica októbra a stále som nebola schopná prečítať čo i len jedinú knihu. Akurát pár kapitol z povinného čítania, ktoré prakticky ani nerátam. Mám na zrecenzovanie nejednu knižku, nehovoriac o troch, pri ktorých doslova tlačí čas (Oksa Pollocková, Malé klamárky 2: Perfektné a Erebos – týmto by som sa rada ospravedlnila vydavateľstvám, ja sa vážne polepším!) a nehovoriac o kôpke kníh, ktoré mám prečítané a ostáva mi už len napísať na ne svoj názor. Ale nie, Stormy musí večne robiť čosi iné (ako sa napríklad tváriť, že sa usilovne učí) a k čítaniu sa nedostať. Som z toho zdeptaná! :‘-(

By Beatitudine
Takže ľudia: Na blog nekašlem! Len jednoducho nemám čas a keď sa konečne odtrhnem od vecí do školy a podobných volovín, som rada, že si môžem písať, alebo volať s kamarátmi. Predsa len sú významnou časťou môjho života a celý môj svet sa netočí len okolo kníh. Milujem ich, to áno, ale musím sa dívať i na iné veci, že? =) Ako náhle sa môj hektický školský život upokojí (ak nie, začnem ho veselo ignorovať), tak sa sem vrátim s plnou paľbou! =) SĽUBUJEM! =)

Poslednú časť tohto článku bez hlavy a päty by som rada venovala Nadbytočným. Myslím si, že väčšina z vás vie o čo ide – moje, povedzme „dielko“, na ktorom pracujem už dlhšiu dobu a teraz som sa doň pustila naplno. A áno – píšem ďalej! Pôvodne som mala napísaných 10 kapitol, teraz stagnujem na piatej. Dôvod? Rozhodla som sa zmeniť vývoj niektorých udalostí, zapojiť do procesu i iné postavy, ktoré by som rada postavila do popredia a... na koniec by som rada poďakovala všetkým, ktorí si našli na moje dielko čas! Neskutočne si vaše názory a postrehy vážim. Nechala som sa nejedným inšpirovať, čo je z časti i dôvod, prečo som sa rozhodla to celé prekopať! =)

By Beatitudine
Och, aby som nezabudla – v tretej kapitole som rozšírila jednu scénu. Pokiaľ by teda chcel niekto rozšírenú tretiu kapitolu, nech sa ozve. Keď že som ju už posielala, nebola som si istá, či chcete i upravenú verziu =) Tak teda – hláste sa tí, čo máte záujem! =)

Slovíčko na záver – veľa zdaru v čítaní a pokiaľ by ste niekto vynašli časovrat, alebo časostroj, alebo časoSTOJ, ozvite sa mi – s radosťou si od vás jednu takú mašinku odkúpim! =)
 

3 komentáre:

  1. mne si 3. poslala automaticky! oooch cítim sa strašne dôležito ^_^ (a zároveň zahanbene lebo som sa dokopala len k tomu aby som lokalizovala zmeny v kapitole a ešte som to neprečítala lebo škola je fuj :( kašlať na školu, idem to čítať teraz!) :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, chápem ten zhon. Som na tom podobne. Po štyroch mesiacoch ničnerobania je to PORIADNA zmena.
    Ak by som ťa molha poprosiť, rada by som si prečítala tvoje dielko. Mám rada práce začínajúcich autorov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, ja viem, že nemám vlastný blog, takže nemôžeš vedieť, či som alebo nie som zodpovedná osoba, ale skutočne rada by som si prečítala hoci len malú ukážku tvojho dielka - už len kvôli tomu, že sama som jednu knihu práve dopísala a práve pracujem na editovaní, ale popri škole to ide s.l.i.m.a.č.í.m tempom :/ Nevadí, aj tak ju nechám ešte dozrieť :D
    Ak by si teda chcela feedback, určite mi to pošli na missviolet@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)