štvrtok, októbra 20, 2011

Fall in love... #17

Môj 17. príspevok do môjho meme Fall in love :)

The Unbecoming of Mara DyerAutor: Michelle Hodkin
Kniha: The Unbecoming of Mara Dyer
Zamilovaný pár: Mara ♥ Noah
Typ lásky: odmietavá, plnohodnotná
Prečo som si vybrala práve tento pár: Pretože Noaha nejde nemilovať =) A mám rada, pokiaľ sa navzájom partneri doťahujú a zo začiatku nemajú práve v láske. Moje srdce vtedy plesá radosťou! =)
Môj názor, moje pocity: Noah je typ hrdinu, ktorého by ste najradšej nakopali do zadku. Ale predsa len pri pohľade naňho väčšina z nás zavzdychá. Jemu a Mare som držala palce od samého začiatku. Sú pekným párom :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)