pondelok, októbra 17, 2011

Birthday Giveaway - Výherca :)

Celkovo sa do mojej narodeninovej giveaway zapojilo 22 ľudí :) Všetkým teda touto cestou ďakujem za účasť! :) Spolu sa nazbieralo 141 vstupov, čo je - podľa mňa - krásne číslo :) A teraz k výhercovi... :)


Malé klamárky od Sary Shepard teda poputujú k novej majiteľke, ktorou sa stáva BEA :) Má 48 hodín na odpoveď, inak vyžrebujem niekoho nového :)

Ešte raz všetkým ďakujem za účasť a gratulujem víťazke! :)

1 komentár:

  1. Bei gratulujem k víťazstvu :) ja premýšľam že by som spravila christmas giveaway :) predsa mám pár kníh, ktoré mi visia na poličke a viem že ich nebudem už čítať :) resp. dostanem slovenský preklad :)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)