streda, septembra 28, 2011

Waiting on Wednesday #7


Meme usporadúva Breaking the Spine a autorom tejto krásnej ikonky je vlastníčka blogu Extreme Reader Book Reviews :) Ide o môj piaty príspevok do tohto týždenného meme! :) Podstatou meme je uviesť knihu, ktorú si chcete prečítať. Je jedno, či je už na svete, alebo ešte len vyjde. Je to na vás! :)

Lola and the Boy Next Door
LOLA AND THE BOY NEXT DOOR
Stephanie Perkins

Začínajúca designérka Lola Nolan neverí v módu... verí v kostýmy. Čím výraznejšie oblečenie – viac iskrivé, viac zábavné, viac divoké – tým lepšie. Ale napriek tomu, že Lolin štýl je poburujúci, je oddanou dcérou a priateľkou s veľkými plánmi do budúcnosti. A všetko je dokonalé (vrátane jej sexy priateľa rockera) kým sa dvojčatá Bellovci, Calliope a Cricket, nevrátia do susedstva.

Keď Cricket – nadaný vynálezca – vystúpi z tieňa svojho dvojčaťa - sestry a vráti sa späť do Lolinho života, Lola sa musí nakoniec zmieriť so životom s citmi pre chlapca od vedľa.

○○○

Štýl Stephanie Perkins ma dostal už svojou prvotinou - Annd and the French Kiss. Bola som jednoducho nadšená a knižka sa radí medzi moje najobľúbenejšie. To je i dôvod, pre ktorý sa jednoducho neviem dočkať jej druhej knižky - Lola and the Boy Next Door. Už len ju mať v rukách a umriem šťastím! :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)