piatok, septembra 02, 2011

Sladká políbení #4

Toto meme hosťuje SYKI (@Knižní doupě) :)

!UPOZORNENIE!
Vybraný úryvok môže obsahovať spoilery, čítajte ho len na vlastné riziko :) 

AwakenAutor: Katie Kacvinsky
Kniha: Awaken
Prečo práve táto knižka: Pretože som na ten bozk čakala neskutočne dlho a stálo to za to! :)
Scéna: 
Moje ruky sú také ľahké, že by mohli odplávať z Justinových nôh. „Cítim slnečné lúče, ako sa predierajú cez hmlu. Vzduch vonia vlhko a slano.“
Naplno som sa nadýchla, hlboký nádych naplnil každú medzierku a moje pľúca sa rozšírili. A potom som sa pustila. S dlhým výdychom boli moje obavy odstrčené. Bola som úplne pokojná.
Bola som taká spokojná sedieť tu, že som si sotva všimla, že Justin zdvihol moje ruky preč zo svojich nôh. Skĺzol na zem vedľa mňa a ja som cítila soľ v jeho vlasoch a slnko na jeho pokožke. Otočila som sa a jeho tvár bola len pár centimetrov od mojej. Ďalšia vec, ktorú som cítila, boli obe jeho ruky na mojej tvári, ľahko ma priťahujúce bližšie a potom jeho zavreté oči a jeho pery, jemne sa dotýkajúce sa mojich. Pokožka na mojej tvári horela zo všetkých  miest, ktoré zanechali jeho prsty. Otvoril ústa a ja som otvorila svoje, chutil tak sladko.
Bolo to také divné, pretože to nebolo divné. Vôbec. Je to, ako by sme pre to boli stvorení. Rovnako ako by sme to robili po celú tú dobu.
Bozk sa prehĺbil a pritisol svoje pery tvrdšie k mojim. Natiahla som sa a siahla rukami do jeho vlasov, jeho jazyk bol v mojich ústach a cítila som ston vychádzajúci z jeho hrdla.
Namotala som si jeho tričko do svojej dlane, aby som ho pritiahla bližšie ako keby urobil to isté pre mňa a cítila som na ústach jeho úsmev.
Všetky moje pochybnosti sa rozplynuli. Točila sa mi hlava, moje srdce, žalúdok i moja duša. Vedela som, že to nerobí preto, lebo som ho o to požiadala. Mohla som konečne povedať ako veľmi po tom túžil. 

P.S. Pre tých, ktorý si scénu prečítali - ide o môj vlastný preklad, takže je trochu krkolomný (kvôli kamarátkam som preložila celú kapitolu) a musím sa priznať, že celá kapitola, počas ktorej došlo k  tomuto bozku, je úžasná. nenechajte si ju ujsť ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)