sobota, septembra 17, 2011

On My Wishlist #7

Toto meme usporadúva Book chick city :) Podstatou meme je každú sobotu uverejniť zopár kníh, na ktoré máte zálusk, inak povedané - radi by ste ich mali na poličke :) Možno ich už máte prečítané, možno ešte nevyšli a možno sú na literárnom poli už nejaký ten deň, týždeň, mesiac, rôčik... :)

Heist SocietyHere Lies Bridget
HEIST SOCIETY (Ally Carter) | HERE LIES BRIDGET (Paige Harbison)

Here Lies Bridget som len dnes dočítala a som knihou nadšená! Veľmi príjemná zmena od bežnosti a pevne verím, že raz kniha bude stáť na mojej poličke medzi ostatnými! :) Heist Society je zase naopak kniha, ktorú som zatiaľ nečítala, ale počujem na ňu z každej strany chvály. Je v mojej to-read-soon poličke, tak sa k nej snáď čoskoro dostanem a budem rovnako nadšená ako všetci ostatní :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)