sobota, septembra 03, 2011

On My Wishlist #6

Toto meme usporadúva Book chick city :) Podstatou meme je každú sobotu uverejniť zopár kníh, na ktoré máte zálusk, inak povedané - radi by ste ich mali na poličke :) Možno ich už máte prečítané, možno ešte nevyšli a možno sú na literárnom poli už nejaký ten deň, týždeň, mesiac, rôčik... :)

Seduce Me at Sunrise (The Hathaways, #2)Tempt Me at Twilight (The Hathaways, #3)


Married By Morning (The Hathaways #4)Love in the Afternoon (The Hathaways, #5)


Mám rada Lisu Kleypas. I keď vždy viete, že sa to celé skončí happy endom. Píše však štýlom, ktorý vás jednoducho drží v napätí a budete o tom šťastnom konci pochybovať až do posledných strán. Séria o Hathwayovcoch je voľným pokračovaním Čakaniek :) Prvú knihu (Mine Till Midnight) už mám doma, ešte som ju nedočítala, ale páči sa mi. Som zvedavá na pokračovania a ostatných súrodencov! :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)