utorok, septembra 13, 2011

Oh mon Dieu! Non plus ...

...keď škola žerie všetok voľný čas!

Niečo vám poviem. Vážne som si nemyslela, že počas druhého týždňa školy bude môj svet kníh zrazený na minimum. Je 13. september a ja som prečítala len jednu jedinú knihu! Fajn, pokračovala som v rozčítaných, ale keď prídem úplne vyšťavená zo školy domov, nemám najmenšiu chuť žiť. A čo je na tom všetkom najlepšie – súrodenci i so svojimi ratolesťami majú zrazu neskutočnú potrebu večne u nás doma kotviť. Nič proti tomu nemám pokiaľ je víkend. Keď sa však ku nám domov nakvartírujú počas pracovného týždňa, keď ani neviem kde mi hlava stojí, tak s tým už trošku problém mám.

Neberte to v zlom. Ja mám svojich súrodencov neskutočne rada a to už nehovorím o ich deťoch! Ale občas i ja potrebujem určitý priestor... a poslednú dobu ho jednoducho nemám, pretože musím byť väčšinou s ich deťmi a vedomosti mi len tak vyfučia z hlavy. Fyziku bežne nechápem, ale teraz som sa do toho ani nepozrela a to už ani nehovorím o celej literatúre z prvého ročníka, z ktorej skúša. A verte či nie – vynechanie malého detailu je pri našej profesorke dôvod na zníženie známky. Zažila som to už.

A k tomu francúzština... tá moja milovaná francúzština! Pomaly sa mi o nej bude i snívať, ak nie horšie. Je to snáď jediný predmet, nad ktorým som drepela najviac a nič z toho. Polka slovíčok mi vyfučala z hlavy, čo už ani nehovorím o Les Pronoms Relatifs Qui et Que a dokonca som zabudla čo je COD (inak to je priamy predmet). Toť o mojej mozgovej kapacite po prázdninách. Ech, a zabudla som na biológiu... bude to ťažký rok...

Ale koniec môjho sťažovania! Chcela som sa hlavne ospravedlniť, že to tu tak trochu zanedbávam, ale keď sa dotrepem domov, vážne nemám na nič ani najmenšiu chuť. Gympel nie je vysoká škola, viem to, aj tak mám občas pocit, že tí profesori zo mňa vycicajú všetok život. Ako náhle toto septembrové šialenstvo pominie, vrátim sa v plnej paráde so všetkými pripravovanými recenziami! A ešte, aby som nezabudla – budúci týždeň sledujte môj blog, je pravdepodobné, že sa na ňom konečne objaví moja pripravovaná narodeninová súťaž. Kto sa teší? =)

Prajem všetkým plno času na čítanie, ktorý mne teraz tak chýba. A hlavne čas na seba samého, pretože keď sa ja pozriem do zrkadla, tak sa zľaknem odrazu. Takto to vyzerá, keď na seba zvysoka kašlem a ako vstanem, tak idem! =D

Tak teda – au’revoir! ;D



P.S.: Konečne mi Eurobooks odoslali Wither a Bloodlines. Mamina mi objednala VA box (áno, ten český, aby si knižky mohla prečítať i ona =)) a konečne mám v izbe písací stôl. A nástenku! Áno, som v úplnom poriadku ;D

2 komentáre:

  1. Jsem na tom dost podobně, ale už na sobě pociťiju, že se do školního tempa pomalu dostávám! :)
    To se zvládne! :D
    Wither si chci taky objednat, ale nějak na to není čas...:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oh, nemám rada tieto zhony, tak veľa šťastia, nech sa to ustáli. Ja v posledných dňoch akosi tiež zanedbávam knihy, ani neviem prečo.O_o
    Ja sa tešíím.:DD
    Oh, ten box VA by som chcela.:( Ale to je márne. A hej, mne tiež konečne odoslali Bloodlines, bolo načase.:D

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)